سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بندرعباس؛

بارش ۵۴ میلیمتری باران در رودان

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: تاکنون شهرستان رودان با ۵۴ میلیمتر بارندگی بیشترین میزان بارش در هرمزگان را دارد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس، سی سی پور گفت: شهرستان های قشم با ۳۷ میلیمتر، حاجی آباد ۳۶ میلیمتر، بندرعباس ۳۳ میلیمتر، ابوموسی ۲۰ میلیمتر، بندرلنگه و سیری ۱۶ میلیمتر، پارسیان ۱۸ میلیمتر و سردشت بشاگرد با کمتر از یک میلیمتر به ترتیب بیشترین تا کمترین میزان بارندگی را دارند.

وی گفت: با فعالیت سامانه کم فشار از ساعات ابتدای امروز شاهد بارش رگبارهای پراکنده، رعد و برق و افزایش سرعت باد در هرمزگان بودیم.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان افزود:  از ظهر امروز با تضعیف سامانه از میزان ابرناکی مناطق غربی و مرکزی کاسته شده و بارندگی در مناطق شرقی و شمالی استان ادامه داشته و از اواخر وقت امروز سامانه از مناطق شرقی استان خارج می شود.

سی سی پور گفت: با وزش باد شدید شمال غربی در جزایر و وزش باد نسبتا شدید شمال غربی در تنگه هرمز پیش بینی می شود دریا مواج شود.

وی افزود: با توجه به شدت وزش باد در جزایر شناورهای سبک و صیادی از تردد خودداری کرده و تمهیدات لازم در اسکله ها صورت گیرد.

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.
انتهای پیام/ب
برچسب ها: بارش ، باران ، رودان ، رعدوبرق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.