سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لرستان؛

توزیع هدایای مقام معظم رهبری دربین دانش آموزان

در مراسمی ۱۵۱۵ هدیه مقام معظم رهبری بین ۷۸۵ دانش‌آموز پسر و ۷۳۰ دانش‌آموز دختر بیرانشهر توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،ازلرستان؛ درمراسمی با حضور حجت‌الاسلام نظری، امام جمعه بیرانشهر، نماینده بنیاد علوی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان، بخشدار و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی بیرانشهر، 1515 هدیه شامل البسه و کفش بین 785 دانش‌آموز پسر و 730 دانش‌آموز دختر توزیع شد.

حجت‌الاسلام نظری، امام جمعه بیرانشهر در این مراسم گفت: این کار ارزشمند فرهنگی نشانه توجه مقام معظم رهبری به مناطق کمتر توسعه یافته است.

وی در ادامه توجه به محرومین را در راستای عدالت‌طلبی اسلام برشمرد و افزود: باید تلاش شود تا دانش‌آموزان مناطق محروم دغدغه‌ای برای تحصیل علم و دانش در اجتماع نداشته باشند.

گلشن‌پور، نماینده بنیاد علوی افزود: در تابستان سال آینده نیز برای دانش‌آموزان مناطق کمتر توسعه یافته اردوهای زیارتی، سیاحتی و آموزشی مد نظر این بنیاد است و امید می‌رود این روند خداپسندانه و خیرخواهانه هر ساله تداوم داشته باشد .

محسن یوسفوند، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان هم گفت: اردوهای بنیاد علوی صرفاً اردو نیست بلکه برنامه‌های مختلف فرهنگی در این اردوها اجرا می‌شود.

وی اقدامات بنیاد علوی در انتقال مفاهیم ارزشی به دانش‌آموزان را بسیار اثرگذار دانست و افزود: در سال گدشته 700 دانش‌آموز و امسال بیش از 800 دانش‌آموز مناطق محروم به اردوی بنیاد علوی اعزام شدند.


انتهای پیام/پ


برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.