سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ردایی با کدام یک از آثارش در جشنواره فیلم حضور می‌یابد؟

مسعود ردایی تهیه‌کننده سینما به بیان آخرین وضعیت تولیدات سینمایی و تلویزیونی خود پرداخت.

مسعود ردایی تهیه‌کننده سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آخرین وضعیت فیلم سینمایی «کافه پولونیا» گفت: این فیلم مرحله بازنویسی نهایی را پشت سر می‌گذراند و به احتمال فراوان اواخر دی ماه فیلمنامه آن را جهت دریافت پروانه ساخت تحویل سازمان سینمایی خواهیم داد.

وی در مورد آخرین وضعیت «عالیجناب» بیان کرد: اولین قسمت این مجموعه آماده نمایش است و احتمالا اوایل اسفند ماه توسط شرکت هنر اول که مسئولیت پخش آن را بر عهده دارد، توزیع خواهد شد.

وی همچنین درباره مجموعه‌های «بازی» و «تلفن» گفت: خبر خاصی راجع به این مجموعه‌ها ندارم و فعلا درگیر حضور دیگر تولیداتمان در جشنواره فیلم فجر هستیم.

این تهیه‌کننده در مورد موضوعات مستندهای «آن دو ساعت» و «اطلسی‌ها» که نسخه‌ نهایی آن جهت حضور در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر تحویل دبیرخانه این جشنواره‌ داده شد، گفت: موضوع مستند «آن دو ساعت» مربوط به وقایع 12 بهمن 1357 است و «اطلسی‌ها» به موضوع نقش زنان در پشتیبانی دفاع مقدس پرداخته است. هر دو فیلم به کارگردانی مهرداد غفارزاده است و تحقیق و پژوهش‌های آن‌ها به صورت گروهی صورت پذیرفت.

گفتنی است؛ مسعود‌ ردایی به عنوان تهیه‌کننده نسخه‌ نهایی فیلم‌های داستانی «مالاریا» و «سه بیگانه» و مستند «آن دو ساعت» و «اطلسی‌ها» را به دبیرخانه سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر ارائه داده است.

شایان ذکر است؛ قرار بود فیلم سینمایی «سه بیگانه» بعد از ایام محرم اکران عمومی شود که بنا به تصمیمات تهیه‌کننده آن به علت وضعیت نامناسب اکران این روزهای سینما، به زمان دیگری موکول خواهد شد.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.