سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره‌برداری از خانه فرهنگ کرشته با 5 میلیارد تومان اعتبار

عضو شورای اسلامی شهر شهریار گفت: بهره‌برداری از پروژه خانه فرهنگ کرشته یکی از اولویت‌ها است که احداث و راه‌اندازی آن با جدیت از سوی مدیریت شهری این منطقه پیگیری خواهد شد.

بهداد درخشان عضو شورای اسلامی شهر شهریار در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: توسعه فرهنگی یکی از اساسی‌ترین نیازهای جامعه محسوب می‌شود و هرآنچه در این حوزه کار و هزینه شود دست‌آوردهای حاصله از آن در ابعاد گوناگون زندگی مردم ظهور و بروز پیدا خواهد کرد.

وی افزود: بدون شک برای رفع آسیب‌های اجتماعی و تحقق توسعه پایدار باید به حوزه فرهنگی توجه هرچه بیشتری شود و کوتاهی و قصور در این بخش تعیین‌کننده و خطیر می‌تواند در میان مدت و دراز مدت پیامدها و مخاطرات هزینه‌سازی را به شهر و شهروندان تحمیل کند.

درخشان گفت: در همین ارتباط برای ارتقای بخش فرهنگی و بارورترشدن ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شهر شهریار توسعه و ظرفیت زیرساخت‌های فرهنگی اصلی حائز اهمیت است که در حد توان و بضاعت موجود از سوی مدیریت شهری این منطقه پیگیری خواهد شد.

عضو شورای اسلامی شهر شهریار عنوان کرد: طرح‌های متنوع و متعددی در این خصوص تعریف شده که بهره‌برداری از پروژه خانه و فرهنگ کرشته یکی از نمونه‌های آن به شمار می رود.

وی افزود: اعتبارات پیش‌بینی شده برای این طرح به رقمی بالغ بر 5 میلیارد تومان می‌رسد.

درخشان یادآور شد: عملیات احداث این پروژه به تدریج اجرایی می‌شود و امیدواریم با افتتاح و راه‌اندازی این مرکز فرصت‌های هرچه بیشتری برای شکوفایی فرهنگی شهریار و بویژه منطقه کرشته فراهم شود.

انتهای پیام / 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.