سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهترین بازیکن هفته هفدهم لیگ:

نفت بدون موقعیت گل‌زنی نمی‌توانست صبا را شکست دهد

مهاجم تیم فوتبال نفت تهران گفت:‌ با نظر علی دایی موافق نیستم چرا که نفت بدون خلق موقعیت گل‌زنی نمی‌توانست صبا را شکست دهد.

علی قربانی در گفتگو با  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جواندرباره پیروزی نفت مقابل صبا با وجود حواشی پیرامون زرد‌پوشان پایتخت گفت: من کاری به حاشیه‌ها ندارم. اما نفت مقابل صبا بسیار با‌هوش بازی کرد و با بهره‌گیری از موقعیت‌های خود صبا را شکست داد.

وی درباره 2 گلی که در این دیدار به ثمر رساند بیان کرد: تمام بازیکنان نفت برای زدن این 2 گل و همچنین گل سوم تلاش کردند و من در این گل‌ها به دلیل قرار داشتن در موقعیت خوب تلاش سایر بازیکنان را به ثمر نشاندم.

قربانی در مورد این که علی دایی پس از پایان بازی اعلام کرد نفت بدون موقعیت گل،‌3 بار دروازه صبا را باز کرد،‌بیان کرد: به نظر شما چنین چیزی امکان دارد. اگر ما موقعیت نداشتیم چگونه سه گل به صبا زدیم. هرچند صبا در نیمه دوم موقعیت‌های بیشتری داشت اما نفت در نیمه اول مالکیت توپ و میدان را در دست داشت و به خوبی از فرصت‌های خود استفاده کرد. به هر حال این برد نشان می‌دهد که تیم ما موقعیت‌های خطرناکی برای گل‌زنی خلق کرده است.

مهاجم تیم فوتبال نفت در مورد روند این تیم درنیم‌فصل دوم اظهار داشت: به نتیجه‌گیری نفت خیلی امیدوارم. بازیکنان جوان تیم در غیاب چند مهره آسیب دیده سبک بازی تیم را در چند هفته اخیر حفظ کرده‌اند و با رسیدن بازیکنان مصدوم به آمادگی شرایط نفت در نیم‌فصل دوم خیلی بهتر می‌شود.

وی افزود: امیدوارم در اردویی که قرار است در ترکیه برپا کنیم به شکل مناسبی تمرین کرده و به روز‌های اوج نفت در فصل گذشته بازگردیم.

قربانی درباره دیدار تدارکاتی الجیش قطر حریف نفت در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا برابر زنیت سن‌پترزبورگ روسیه بیان کرد: اطلاع دقیقی از این بازی ندارم. ما فصل فبل هم با الجیش بازی کردیم اما آن‌ها امسال بسیار تقویت شده‌اند. هر‌چند نفت تا این جای لیگ نسبت به سال گذشته نتایج چندان خوبی نگرفته و در بین تیم‌های صدر جدول حضور ندارد اما از قدرت بالایی برای غلبه بر این حریف سر‌سخت قطری بهره می‌برد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/

برچسب ها: هفدهم ، گل زنی ، نفت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.