سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

استفاده از زنجیر چرخ برای تردد در محورهای استان زنجان الزامیست

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به وقوع کولاک در چند محور استان زنجان گفت:استفاده از زنجیر چرخ برای تردد در این محورها الزامیست

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،از زنجان؛مسعود خوشکام با اشاره به بارش برف و وقوع کولاک که از ساعات اولیه آغاز شده است گفت: محورهای زنجان- دندی، زنجان- بیجار، زنجان- تخت سلیمان، زنجان- طارم، زنجان- تهم با بارش برف و کولاک همراه است.

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان از رانندگان خواست که در صورت امکان سفرهای خود را در این محورها به تاخیر بیاندازند .

وی با اشاره به اینکه محورهای ابهر-خدابنده  زنجان - ماهنشان نیز کولاک موضعی وجود دارد ادامه داد:: هم‌اکنون همه محورهای استان باز است و تردد در آنها امکان‌پذیر است.

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت اتوبان زنجان –تبریز تا محدوده استحفاظی زنجان باز و قابل تردد است اما رانندگان از آن پس برای ادامه مسیر از جاده قدیم استفاده کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه برخی از محورهای روستایی استان نیز مسدود است اضافه کرد: بلافاصله نسبت به بازگشایی محورهای روستایی پس از قطع شدن برف و کولاک اقدام خواهد شد.

این مسئول از ساکنان روستاهایی که راه آنها مسدود شده خواست، با تلفن 1816 تماس گرفته و وضعیت را به راهداران اداره کل راه‌ و شهرسازی اطلاع دهند، تا نسبت به بازگشایی راه این روستاها اقدام شود.

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه تلفن گویای 141 و سامانه پیامکی 1000241141 پل ارتباطی مردم با مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان است، از رانندگان خواست در تردد از محورهای استان نکات ایمنی را رعایت کنند.


انتهای پیام/پ


برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

برچسب ها: زنجیر چرخ ، تردد ، زنجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.