سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

آماده سازی تالار مرکزی شهر کرمان طی 6 ماه آینده

استاندار کرمان از افتتاح تالار مرکزی شهر کرمان طی 6 ماه آینده خبر داد و گفت: تئاتر بنیه ضعیفی دارد که برای رونق آن بخشی از تالار مرکزی شهر به این حوزه واگذار می گردد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی استانداری ، علیرضا رزم حسینی امروز در جلسه رفع مشکلات تئاتر استان کرمان، از افتتاح تالار مرکزی شهر کرمان طی 6 ماه آینده خبر داد و افزود: تئاتر بنیه ضعیفی دارد که در این راستا کلیه تبلیغات فرهنگی به صورت مجانی صورت می گیرد.

وی در ادامه به اصلاح و مرمت سالن سینما نور اشاره کرد و یادآور شد: در سینما نور کرمان با وجود مساحتی وسیع می توان 3 پردیس سینمایی راه اندازی کرد.

در ادامه نیز رئیس حوزه هنری کرمان گفت: سینما نور یکی از سینماهایی است که در دهه 60 مصادره و به بنیاد شهید و امور ایثارگران واگذار گردید که طی صورتجلسه ای این سینما به حوزه هنری تحویل داده شد.

محمدحسین ملکی با اشاره به اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران اقداماتی در خصوص دریافت سند انجام داده است، افزود: سینما نور تحت تولیت شرکت سهامی نور است که به اشکالاتی برخورده است.

وی با تاکید براینکه مطالبه سینما گران موجب شد طی 3 ماه گذشته در خصوص فعال نمودن سینما اقداماتی انجام گیرد، خاطر نشان کرد: با پیگیری های معاون حقوقی مشکل سند سینما حل و فصل گردید و مجوز استحکام بخشی نیز اخذ شده است.

رئیس حوزه هنری کرمان یادآور شد: مساحت سینما 3500 متر مربع است که اقتضا می کند تعریف دیگری برای بازسازی و مرمت سینما تعریف شود.

انتهای پیام/پ

برچسب ها: تالار ، مرکزی ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.