سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

فراهم کردن بستر و شرایط لازم برای ارتقای سطح مشارکت جوانان

نشست هم‌اندیشی مسوولین سازمان‌های مردم نهاد استان کرمانشاه با حضور مدیرکل ورزش و جوانان این استان برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مجتبی جوهری مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در این نشست که در سالن جلسات شهید هادیان برگزار شد، با اشاره به اهمیت نقش جوانان در جامعه اظهارکرد: با رسیدن به حد مطلوب حضور جوانان در فعالیت‌های اجتماعی فاصله زیادی داریم.

وی با اشاره به نقش فعالانه و موثر سازمان‌های مردم نهاد در کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه افزود: امروز بستر وشرایط لازم برای ارتقای سطح مشارکت جوانان در عرصه‌های مختلف فراهم است و جوانان باید از این فرصت‌ها نهایت استفاده را ببرند.

وی نقش اساسی سازمان‌های مردم‌نهاد در جریان کمک به توسعه را ایجاد ظرفیت اجتماعی در مراحل برنامه‌ریزی و سازماندهی فعالیت‌های توسعه‌ای خواند و گفت: سازمان‌های مردم‌نهاد به‌عنوان جوامعی که از مشارکت جوانان با یکدیگر برای تحقق یک هدف مشترک تشکیل می‌شوند، می‌توانند نقش مهمی در توسعه و بهبود فرایندها ایفا کنند.

جوهری حد واسط‌ بودن بین دولت و جامعه را یکی از کارکردهای مهم سازمان های مردم نهاد خواند و افزود: این نقش می‌تواند به‌صورت یک تعامل دوسویه در توسعه فرهنگی و اجتماعی جامعه تاثیرگذار باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در ادامه اظهارکرد: فراهم کردن بستر برای مشارکت جوانان در عرصه‌های مختلف یک وظیفه است و در این راستا اداره کل ورزش و جوانان استان با محوریت معاونت فرهنگی و جوانان اقدام می‌کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه اظهار کرد: ستاد ساماندهی امور جوانان به منظور اجرای برنامه ساماندهی جوانان با حضور 24 دستگاه و نهاد اجرایی و دانشگاهی وظیفه ایجاد زمینه‌های مشارکت بیشتر جوانان در جامعه و حل مشکلات این قشر را برعهده دارند و در این راستا ورزش و جوانان نیز یکی از اعضای این ستاد است.

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: کرمانشاه ، بستر ، شرایط ، سطح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.