سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

15دی آخرین فرصت برای دریافت کارت مرزنشینی

افرادی که پرونده آنها نقص دارد تنها تا 15 دی ماه وقت دارندپرونده خود را برای گرفتن کارت مرزنشینی تکمیل کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ هاشم پیراینده معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با اشاره به وجود 126 هزار خانواده متقاضی دریافت کارت مرزنشینی در استان، گفت:: از سال 91 تاکنون که صدور کارت‌های مرزنشینی آغاز شده 126 هزار و 500 خانوار در استان برای دریافت این کار ثبت‌نام کرده‌اند.

وی از چاپ 113 هزار کارت تاکنون خبر داد و افزود: از این تعداد 108 هزار کارت به خانوارهای مرزنشین تحویل داده شده است.

به گفته این مسئول، حدود 13 هزار خانوار متقاضی دیگر که هنوز کارت برای آنها صادر نشده احتمالا نقص پرونده دارند و باید برای تکمیل پرونده‌های خود اقدام کنند.

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه آخرین فرصت برای تکمیل و رفع نقص پرونده‌ها را 15 دی ماه سال جاری عنوان کرد و ادامه داد: متقاضیان باید در این زمان با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت پرونده‌های خود را کامل کنند، در غیر اینصورت دیگر کارتی برای آنها صادر نخواهد شد.

پیراینده در ادامه با اشاره به مزایای کارت‌های مرزنشینی، خاطرنشان کرد: بر اساس قانون ساماندهی مبادلات مرزی و واردات و صادرات کالا مقرر شد مرزنشینان مبادلات خود را از طریق کارت‌های مرزنشینی انجام دهند.

وی معتقد است، مرزنشینان با استفاده از این کارت از مزایای تخفیف در سود بازرگانی، عوارض گمرکی و ... بهره‌مند می‌شوند و به علاوه واردات و صادراتی که توسط مرزنشینان از مرزها انجام می‌شود ساماندهی شده و شفاف خواهد بود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/ت


برچسب ها: کرمانشاه ، دی ، فرصت ، دریافت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.