سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج ؛

70 درصد از اعتبارات کشاورزی صندوق توسعه ملی پرداخت شده است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: میزان اعتبارات اختصاص یافته صندوق توسعه ملی به بخش کشاورزی استان 10 میلیارد تومان است که تاکنون بیش از 70 درصد این مبلغ پرداخت شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛مجید محنایی در جلسه تسهیلات صندوق توسعه ملی با تأکید بر اینکه جذب تسهلات صندوق توسعه ملی منجر به ایجاد اشتغال و توسعه استان می‌شود، افزود : بانک‌های کهگیلویه و بویراحمد در جذب تسهلات صندوق توسعه ملی تلاش خود را انجام دهند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در جذب اعتبارات صندوق با مشکل مواجه هستیم، افزود: تسهیلات در نظر گرفته صندوق توسعه ملی در بخش صنعت کهگیلویه و بویراحمد 50 میلیارد تومان است که استان تا سقف 65 میلیارد تومان طرح به صندوق ارائه کرده است.

وی تصریح کرد: دریافت تسهیلات صندوق توسعه ملی در بخش صنعت با مشکلات فراوانی مواجه است و همین امر موجب شده استقبالی برای جذب اعتبارات صندوق توسعه ملی در این بخش انجام نشود.

این مسئول در ادامه تصریح کرد: میزان اعتبارات اختصاص یافته صندوق به بخش کشاورزی 10 میلیارد تومان است که تاکنون بیش از 70 درصد این مبلغ پرداخت شده است.

محنایی با قدردانی از تلاش بانک کشاورزی در جذب اعتبارات صندوق توسعه ملی گفت: عملکرد سایر بانک‌های استان در این زمینه مطلوب نیست و ما از این بانک‌ها گلایه‌مند هستیم.

سرپرست معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: بانک‌ رفاه و بانک توسعه تعاون هفته جاری جلسه‌ای را با سازمان جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت برگزار و ساز و کار جذب اعتبارات صندوق توسعه را مشخص کنند.

وی با بیان اینکه به مشکلات استان برای دریافت تسهیلات صندوق توسعه ملی واقف هستیم، افزود: به مشکلات موجود برای دریافت تسهیلات این صندوق آگاه هستیم اما باید تمام تلاش خود را برای جذب اعتبارات صندوق انجام دهیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: مشکلات بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان برای دریافت اعتبارات صندوق توسعه ملی به مرکز منتقل شود تا راه‌حلی برای رفع آن ارائه شود.

انتهای پیام /س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.