سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پدیده جدید سایپا

از قبولی در تست فنی تا ناجی نارنجی پوشان

بازیکنی که از تست فنی به سایپا راه پیدا کرد ناجی خودروسازان مقابل راه آهن لقب گرفت.

محمدعلی نژاد در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره استفاده مجید جلالی از جوانان در ترکیب تیم سایپا بیان کرد: سایپا بازیکنان باتجربه و باکیفیتی دارد اما در کنار آنها مجید جلالی از نفرات جوان زیادی استفاده می کند که این جوانان برنامه‌های تاکتیکی سرمربی را به خوبی اجرا می کنند، مهدی ترابی، ماهان رحمانی، مجتبی رمضان و سایر جوانان تیم ما با تمام وجود برای موفقیت سایپا تلاش می کنند و این موضوع نشان از اعتماد کادر فنی دارد.
 
وی افزود: من در تست‌های فنی سایپا شرکت کردم و با جلب نظر مساعد مجید جلالی در ترکیب این تیم قرار گرفتم، برای نشان دادن خودم نیز باید از کوچک ترین فرصت ها استفاده کنم.
 
گلزن تیم سایپا در بازی مقابل راه آهن در خصوص این بازی گفت: این بازی بسیار سخت بود، راه آهن با دوندگی بازیکنانش در نیمه اول فرصت چندانی برای خلق موقعیت به سایپا نداد، اما در نیمه دوم نکاتی که جلالی به بازیکنان گفت را به خوبی اجرا کردیم این مسئله گره بازی را تا حدود زیادی باز کرد و در ادامه با زدن گل برتری سه امتیاز دیدار با راه آهن را به دست آوردیم.
 
علی نژاد ادامه داد: خوشحالم که پاسخ اعتماد جلالی را به خوبی دادم و با زدن تک گل سه امتیازی تیمم کمک کردم.
 
وی در مورد این که با توجه به تعطیلی لیگ می توان به ادامه عملکرد موفق نارنجی پوشان امیدوار ماند یا خیر، بیان کرد:تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا با حفظ همین روند نتیجه گیری در نیم فصل دوم در پایان رقابت‌ها سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به دست آوریم.
 
هافبک تیم سایپا ادامه داد:هدف اصلی ما سهمیه لیگ قهرمانان است اما با توجه به فاصله امتیازی کم با صدر جدول به قهرمانی لیگ نیز امیدواریم.
 

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
 
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.