سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج ؛

تردد در محور یاسوج به اقلید با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است

رییس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در محور یاسوج به اقلید تردد با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است گفت: سایر محورهای اصلی کهگیلویه و بویراحمد باز است و تردد در این محورها امکان‌پذیر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ منوچهر سیاهپور افزود: تمامی راه‌ها و محورهای اصلی کهگیلویه و بویراحمد باز است.

رییس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد از کنترل جاده‌ای و نظارت بر محورهای پرتردد استان خبر داد و افزود: در چهار گردنه باباحسن در محور یاسوج به اقلید، گردنه مله‌شوره در محور یاسوج به شیراز، گردنه میمند در محور یاسوج به اصفهان و گردنه مورگاه در محور یاسوج به بابامیدان اکیپ‌های راهداری‌ها آماده خدمت‌رسانی هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه در محور یاسوج به اقلید تردد با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است، تصریح کرد: از رانندگان درخواست می‌شود که خودروهای خود را به همه ملزومات سفرهای زمستانه از جمله زنجیر چرخ، برف‌پاک‌کن و سایر وسایل دیگر مجهز کنند.

سیاهپور از رانندگان خواست تا از مسافرت‌های غیرضروری خودداری کنند و در غیر این‌صورت مواد خوراکی و لباس‌های گرم و زمستانه در هنگام رانندگی به همراه داشته باشند.

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

انتهای پیام/ب
برچسب ها: تردد ، محور ، زنجیر چرخ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.