سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

افتتاح تاکسی گردشگری

تاکسی گردشگری باداشتن عبارت YTT دریزد افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازیزد؛باحضور مسعود سلطانی فر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور و هیئت همراه در سفر به استان یزد، طرح تاکسی گردشگری در استان یزدافتتاح شد.

محمدمهدی شرافت مدیر کل میراث فرهنگی استان  یزدگفت: اکنون 18 تاكسي كه با داشتن عبارت YTT روي بدنه آنها مشخص می شوند و رانندگانی كه به زبان انگليسی مسلط هستند، کار خود را در سطح شهر آغاز کرده اند. 

شرافت افزود : کلاس‎‎های بلد محلی و زبان انگلیسی از جمله دوره های آموزشی هستند که برای رانندگان این تاکسی ها در نظر گرفته شده است و اولویت اعطای مجوز با راهنمایان گردشگری می باشد که به دو زبان مسلط هستند.

وی گفت : اين تاكسي‌ها را بين مراكز گردشگري از جمله هتل‌ ها و مراکز توزيع مي‌كنيم تا به آن‌ها جايگاه داده و خدمات مطلوبي را به گردشگران خارجي ارائه کنند. 

 مدیر کل میراث فرهنگی استان  دفاتر خدمات مسافرتي و گردشگری را ديگر مكان‎‎‌هاي استفاده ‌كننده از اين تاكسي‎‎‌هاي گردشگري دانست وافزود: دفاتر مي‌توانند در راستای برگزاری تورهاي گردشگری خارجي، از اين تاكسي‌ ها استفاده كنند.

گفتنی است اين طرح با همكاري میراث فرهنگی و تاکسیرانی به مرحله اجرا در آمد و خدمات گشت شهری، بازدید از اماکن تفریحی و تاریخی و گشت‎‎های درون و برون شهری از برنامه های اجرایی این طرح است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.