سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شناسایی استعدادهای جدید در لیگ ووشو

مربی تیم ملی ووشو گفت: در نهمین دوره لیگ برتر ووشو چهره های جدید و جوان با استعدادی را شناسایی کردیم که به پیشرفت ووشوی کشور کمک می کند.

کیوان شیر آقایی مربی تیم ووشوی دانشگاه  آزاد در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: تیم های ووشوی حاضر در لیگ امسال ووشوکاران جوان با چهره های جدیدی را جذب کرده که اکثر آنان استعدادهای خوبی در ووشو دارند و با انگیزه بالایی در لیگ حاضر شدند  و طی این چهار هفته شاهد حضور تک چهره های خوبی بودیم که عملکرد قابل قبولی داشتند . حضور این استعدادهای جدید در لیگ  این امید را می دهد که بازیکن سازی در ووشو همچنان ادامه دارد و ضمن  شناسایی به رشد آنان کمک می شود.

وی گفت: باوجودیکه تیم های حاضر درگروه ما اسم و رسم دار نیستند، اما عملکرد بسیار خوبی تا به اینجا داشتند و بازی های خوبی را از خودبه نمایش گذاشتند. تیم شهرداری ملارد هم جزو همین تیم هاست که با وجودیکه صاحب نام نیست، اما ووشوکارانش با انگیزه بالا در لیگ حضور پیدا کردند و مقابل تیم های بزرگ این انگیزه و اشتیاق برای برد دو چندان می شود.این تیم همانطور که هفته قبل مقابل رنگ فیروزه شیراز بازی قابل توجهی داشت، روز گذشته پنجشنبه 10 دی ماه نیز مقابل تیم ما خوب ظاهر شدند و ووشوکاران دانشگاه آزاد با تلاش توانستند آنان را مغلوب کنند.

وی افزود: البته دو امتیازی که مقابل تیم شهرداری ملارد از دست دادیم،بدلیل این بود که حمید شهابی به تازگی ازبستر بیماری آنفلونزا بلند شده بود و هنوز دوران نقاهت خود را می گذراند و هنوز آمادگی کافی نداشت و نمی توانست به خوبی بازی کند تاجاییکه اواسط دیدار به درخواست ما بازی قطع شد و وی را به درمانگاه منتقل کردیم. اما در وزن 75 کیلوگرم حسن کرمی فرد تیم شهرداری ملارد موفق شد تا ووشوکار ما را شکست دهد و در نهایت دو امتیاز را این تیم از ما گرفت. البته در سایر اوزان در بخش ساندا ووشوکاران تیم ما بسیار خوب کار کردند و در بخش تالو نیز کل چهار امتیاز را از آن خود کردیم .

شیرآقایی در خصوص  توانایی ووشوکاران تیم شهرداری ملارد گفت:. توانایی ووشوکاران تیم ملارد با توجه به عملکردشان در چند هفته گذشته قابل پیش بینی بود و ما انتظارش را داشتیم. ضمن اینکه هر چه حریفان حاضر در لیگ جدی باشند ، به بالارفتن سطح فنی لیگ کمک می کند و به نفع همه تیم ها از جمله تیم دانشگاه آزاد هست، زیرا ما دوست داریم تا ووشوکارانمان محک جدی بخورند و برای آموزش به آنان نیز بسیار سودمند است.

وی در مورد بازی مقابل رنگ فیروزه شیراز اعلام کرد: در مورد این تیم شناخت کافی داشتیم اما از آنجاییکه برد ما در هفته چهارم قطعی شده بود در اوزانی که ووشوکارانمان صبح هم بازی کرده و خسته بودند به آنان  استراحت دادیم و ترجیح دادیم که مبارزه نکنند.زیرا با توجه به فشردگی بازی های لیگ و قهرمانی کشور در این ماه و ماه آینده نباید به بازیکنان فشار بیاوریم تا احتمال آسیب دیدگی را کاهش دهیم.البته از بقیه ووشوکارانی که در مقابل بازیکنان رنگ فیروزه حاضر شدند، راضی بودیم و هر 6 وزن عملکرد خوبی داشتند و در نهایت ووشوکاران تیم دانشگاه آزاد از نظر بدنی و فنی توانستند رضایت کادر فنی را جلب کنند و صدر نشین گروه خودمان شدیم.

مربی تیم دانشگاه آزاد گفت: تا به اینجای فصل توانستیم طبق برنامه ریزی که کردیم پیش برویم و توانستیم اکثر ووشوکارانمان به جز فرشاد عربی در بخش تالو و سجاد عباسی در ساندا که به تازگی از مسابقات جهانی برگشتند و خسته هستند را محک بزنیم و در ترکیب اصلی از آنان استفاده کردیم ، تا بتوانیم هر چه زودتر برای رقابت های مرحله پایانی آماده شان کنیم.خوشبختانه در کل از شرایط بازیکنانمان راضی هستیم.

گفتنی است: در پایان هفته چهارم نهمین دوره لیگ برتر ووشو تيم دانشگاه آزاد نايب قهرمان فصل گذشته موفق شد تا مقابل تیم شهرداري ملارد و رنگ فيروزه شيراز به برتري دست يابد و با 12 امتياز مقتدرانه در صدرجدول اين گروه قرار گرفت.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
برچسب ها: ووشو ، لیگ ووشو ، شیرآقایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.