سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شوشتر میزبان مسابقات وزنه برداری قهرمانی کشور

رقابت های وزنه‌برداری قهرمانی کشور به میزبانی خوزستان برگزار خواهد شد.

علیرضا قریشی، رئیس هیئت وزنه‌برداری خوزستان در گفتگو با  خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، افزود: مسابقات وزنه برداری قهرمانی کشور با نام شهدای مدافعان حرمین معصومین شهرستان شوشتر سراداران شهید کج باف، مختاروند و تقوی طی روزهای 27تا 30 بهمن سال جاری در محل دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر انجام خواهد شد. 
 
وی تصریح کرد:مدافعان حرم افرادی هستند که با گذشت از جان خود از این نظام و مردم دفاع می کنند و با ایثار و گذشت و فداکاری شربت شهادت را می‌نوشند. 
 
قریشی در ادامه گفت:برای این رقابتها تمامی استانها حضور خواهند داشت که نفرات برتر و قهرمانان به کمپ اردوهای تیم ملی دعوت خواهند شد. 
 
وی عنوان کرد:این مسابقات با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرمانداری، شهرداری و شورای شهر شهرستان؟؟و چند شرکت خصوصی و فدراسیون محترم وزنه برداری و مساعدت علی مرادی که جا دارد از وی به خاطر زحماتی که برای  وزنه‌برداری می کشد تشکر کنم، انجام خواهد شد. 
 
قریشی در پایان خاطر نشان کرد:در این رقابتها علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری،حسین مقامی دبیر فدراسیون به همراه حسین توکلی سرمربی تیم ملی و کادر فنی از نزدیک این مسابقات را مشاهده خواهند کرد. 

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.