سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

توزیع 17 سری جهیزیه بین نوع عروسان تحت حمایت کمیته امداد سرخس

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سرخس از توزیع 17 سری جهیزیه بین نوعروسان تحت پوشش این نهاد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازمشهد ، علیرضا دادمحمدی در حاشیه این مراسم با بيان اينکه طرح تأمين جيهزيه و کمک به ازدواج نيازمندان از برنامه هاي حمايتي کميته امداد است گفت : ارزش تقریبی 17 سری جهیزیه توزیع شده بالغ بر 1 میلیارد ریال می باشد.

وی افزود: طرح کوثر کمیته امداد شامل تامین جهیزیه دختران و هزینه ازدواج پسران است و اجرای این طرح با همکاری خیرین و مشارکت‌های مردمی انجام می شود که معمولاً کمک‌ها نقدی یا تهیه کالا‌های مورد نیاز جهیزیه است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سرخس گفت: این نهاد حمایتی همواره با حمايت‌ از زوج‌هاي مددجو در راستاي تحکيم بنياد خانواده در جامعه تلاش مي کند و در کنار حمايت‌هاي مالي از زوج‌هاي جوان، آموزش‌ها و مشاوره‌هاي لازم را قبل و بعد از ازدواج به جوانان ارائه مي‌دهد.

دادمحمدی افزود : اين آموزش‌ها شامل آموزش احکام اسلامي، آيين همسرداري، مسائل زناشويي و ديگر مسائل مورد نياز زندگی اسلامی است.

وی با تاکید بر لزوم تشویق جوانان به امر پسندیده ازدواج تصریح کرد : تلاش جهت ترویج سنت حسنه ازدواج ، تامین جهیزیه و اسباب زندگی از دیگر اقدامات کمیته امداد برای ترویج این سنت پسندیده است.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.