سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

تحقق امنیت اجتماعی پایدار منوط به کارکردهای مثبت تمام نهادهای جامعه

افزایش احساس امنیت در جامعه نیازمند مشارکت مردم، مسئولان و پلیس در جامعه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مسئولان انتظامی شهرستان "مرودشت" استان فارس در ديدار با فرماندار جدید این شهرستان از نزدیک با وی دیدار و گفت و گو کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان "مرودشت" در حاشیه دیدار با فرماندار جدید اين شهرستان گفت: افزایش احساس امنیت در جامعه نیازمند مشارکت مردم، مسئولان و پلیس در جامعه است و پلیس با رویکرد جامعه محوری خود درصدد پیوند دایمی عناصر اصلی برقراری امنیت در جامعه است.

سرهنگ" دلاور القاصی مهر" ادامه داد: امنیت اجتماعی پایدار در سطح جامعه زمانی محقق خواهد شد که تمام نهادهای حاکم بر جامعه علاوه بر عمل به وظایف و ماموریت های خود مشارکت جدی در تامین امنیت داشته باشند.

وي افزود: پلیس به عنوان نماد خدمت، امنیت و آرامش برای شهروندان است که با مشورت، همراهی و همکاری سایر نهادهای امنیتی به ویژه فرمانداری امنیت حاکم در جامعه ارتقاء یافته و تثبیت خواهد شد.

فرمانده انتظامي شهرستان "مرودشت" گفت: معتقد هستیم با تعامل با سایر دستگاه ها به موفقیت های بسیار خوبی در راستای خدمت بهتر به مردم و احقاق حقوق شهروندان دست خواهیم یافت.

فرماندار شهرستان" مرودشت" نيز گفت: امیدوارم بتوانیم آن چه شایسته مردم فهیم و ولایت مدار شهرستان است را انجام دهیم و توفیق خدمتگزاری به مردم را در این خطه از کشور عزیزمان بدست آوریم.

"ماشاء الله حیدرزاده" امنیت را یکی از اساسی ترین ارکان و رمز موفقیت در جامعه برشمرد و تصریح کرد: در این راستا دست همکاری به سوی تک تک مجموعه انتظامی، شهروندان مرودشتی و تمام ادارات و نهادها دراز می کنم و درصدد به وجود آوردن فضایی آرام در آستانه انتخابات حساس "مجلس خبرگان" و "مجلس شورای اسلامی" هستیم.

وي به وجود پتانسیل های بسیار قوی در بعد گردشگری در شهرستان اشاره و خاطر نشان کرد: بی شک سرمایه گذاری در بخش گردشگری و استفاده بهینه از پتانسیل بالقوه یکی از اولویت های کاری ما در این شهرستان خواهد بود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.