سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لرستان؛

جذب1207 حامی در طرح های اکرام ایتام و محسنین درالیگودرز

مدیر کمیته امداد شهرستان الیگودرز از جذب 1207 حامی جهت 430 یتیم و 270 خانواده محسنین در طرح های اکرام ایتام و محسنین این نهاد در راستای خدمت رسانی مضاعف به نیازمندان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حاجیعلی افزود: این نهاد در خدمت رسانی به اقشار محروم جامعه خدمات گسترده‌ای در زمینه‌های مختلف در دستور کار داشته و به عنوان پل ارتباطی بین حامیان و اقشار نیازمند عمل می‌کند.

وی افزود: رسیدگی و کمک به نیازمندان به ‌وی‍ژه ایتام در دین مبین اسلام مورد تأکید ویژه قرار گرفته است و خیّرین و افراد نیکوکار در امداد رسانی به ایتام و افراد کم‌ توان و بی‌بضاعت جامعه بازوان قدرتمندی محسوب می‌شوند که همواره در این عرصه حضور و مشارکت فعال دارند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره)شهرستان الیگودرز به طرح محسنین حمایت از نیازمندان غیر یتیم اشاره و افزود: برخی از خانواده‌ها به دلیل کهولت سن، بیماری و یا از کارافتادگی سرپرست، تحت حمایت کمیته امداد هستند که در طرح محسنین توسط حامیان، حمایت می‌شوند.

وی گفت: با پیگیری‌های به عمل آمده در آذرماه امسال 237 نفر به جمع حامیان شهرستان اضافه شدند که حمایت فرزندان ایتام و خانواده محسنین را بر عهده دارند طرح محسنین و اکرام ایتام با استقبال بی‌نظیر مردم خیّر و نیکوکار الیگودرز مواجه شده و اقدامات اساسی برای رفع نیازهای خانواده‌های نیازمند مانند تامین هزینه‌های تحصیلی، درمانی، جهیزیه، خرید یا تعمیر و تکمیل منزل و دیگر نیازهای آنان انجام شده است .

حاجیعلی گفت: بیش از یک ‌هزار و 207 حامی در شهرستان الیگودرز حمایت 430 نفر از ایتام و 270خانواده در قالب طرح محسنین را به عهده دارندو مبلغ 3 میلیارد ریال نقدی و 404 میلیون ریال به صورت کالا به این مددجویان اهداء گردیده است.

انتهای پیام/ف

برچسب ها: جذب ، حامی ، طرح ، اکرام ، لرستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.