سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ویسی: بازیکنان باشرافتی در تیم دارم

سرمربی استقلال خوزستان گفت: بازیکنان باشرافتی در تیم دارم؛ اگر هم پولی نگیرند اعتراض نخواهند کرد.

 به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس گفت: فکر می‌کنم بازی سختی را مقابل پرسپولیس در راه داریم و امیدوارم هواداران فردا بازی خوبی را از هر دو تیم مشاهده کنند.

این دو تیم از بازیکنان خوبی برخوردار هستند و همین موضوع سبب می‌شود تا جذابیت‌های این بازی بیشتر از گذشته شود و شاهد نمایش دلپذیری از هر دو تیم باشیم.

وی درباره نقل و انتقالات بیان کرد: به طور قطع بازیکنی از تیممان جدا نمی‌شود و درصدد آن هستیم با جذب 2 بازیکن نقاط ضعف خود را پوشش دهیم و برای عملکرد بهتر در ادامه  لیگ خود را آماده کنیم.

سرمربی استقلال خوزستان درباره وضعیت مالی تیمش اظهار کرد: در طول 3 سال حضور در این باشگاه هیچ وقت مشکل مالی نداشتیم و با درایت مدیران همیشه مسائل مالی به خوبی کنترل می‌شود.

خوشبختانه تا به حال 50 درصد قراردادهایمان نیز پرداخت شده است و امیدوارم همین روند نیز ادامه پیدا کند.

خدا رو شکر بازیکنان با شرافتی در تیممان حضور دارند و اگر هم پولی دریافت نکنند به طور قطع اعتراض و یا صحبتی بر علیه باشگاه نخواهند کرد.

ویسی درباره صحبت نکردن در رسانه‌ها بیان کرد: ابتدا می‌بایست از رسانه‌ها معذرت‌خواهی کنم، زیرا در این فصل صحبت نمی‌کنم و امیدوارم بچه‌های زحمتکش رسانه‌ نیز از دست من ناراحت نباشند.

وقتی درباره تعریف و تمجید برانکو از تیمش گفت: ‌من بسیار خوشحالم که مربی مانند برانکو از تیم تعریف می‌کند.

تیم‌مان به راحتی گل میِ‌زند و خیلی سخت گل می‌خورد که این موضوع سبب خوشحالی من و تمام ساختار باشگاه استقلال خوزستان می‌شود.

ویسی درباره مقابل خط دفاعی تیمش مقابل خط حمله پرسپولیس گفت: احترام خاصی برای پرسپولیس و بازیکنان این تیم قائل هستم. پرسپولیس خط هجومی خوبی دارد و خط دفاع نیز آماده رویارویی با این تیم است.

سرمربی استقلال درباره استخدام جادو‌گر بیان کرد: به هیچ‌وجه به این موضوع اعتقاد ندارم و کاملا نیز این ضعف‌ها خنده دار است.

ما با تلاش بازیکنان و کادر‌فنی به این موقعیت رسیدیم و اگر این موضوع صحت داشته باشد،‌ چین و هند می‌بایست قهرمان جام‌جهانی شوند، خدا پشت و پناه ما است و با لطف پروردگار موفق شدین این نتایج را کسب کنیم.

ویسی درباره شرایط فولاد و استقلال اهواز بیان کرد: در دیدار گذشته تماشاگران فولاد به ورزشگاه آمدند و تیم‌مان را تشویق کردند.

من به خاطر فولاد گریه کردم و امیدوارم شرایط فولاد و استقلال اهواز بهبود یابد و به روز‌های اوج‌شان برگردند.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

برچسب ها: شرافت ، بازیکنان ، فوتبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.