سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قاطعانه می گویم به هیچ وجه امکان تقلب در انتخابات وجود ندارد

مشاور رئیس مجمع تشخیص مصلحت در خصوص حوادث سال ۸۸ از نبودن امکان تقلب در انتخابات خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان، مشاور رئیس مجمع تشخیص مصلحت در خصوص حوادث سال ۸۸ از نبودن امکان تقلب در انتخابات خبر داد.

 درحاشیه سفر به  لارستان در مراسم گرامیداشت فقیه مجاهد آیت‌الله سیدعبدالحسین نجفی‌لاری(ره)  گفت:  بنده به عنوان کسی که هم بر قانون انتخابات اشراف دارم و انتخابات برگزار کرده ام، بصورت قاطعانه می گویم که امکان تقلب به شکل گسترده به هیچ وجه وجود ندارد، چون ساز و کار و اجرای قانون به قدری فراهم است که همه راههای سوء استفاده را بسته است و من اعتقاد دارم که امکان تقلب وجود ندارد.

علی‌محمد بشارتی جهرمی مشاور رئیس مجمع تشخیص مصلحت در خصوص حوادث سال ۸۸ اظهار داشت : در انتخابات سال ۸۸ مردم کاندیدای مورد نظر خود را انتخاب کردند. بنابرین دیگر کاندیدا باید برابر قانون تسلیم می شدند، و این واکنش نشان دادن به عنوان اردو کشی خیابانی و بدتر از آن خسارت به اموال عمومی، حمله به پایگاههای بسیج این برای کشوری که ادعای حکومت مردمی دارد، بزرگترین توهین بود و هزینه زیادی بابت خنثی کردن این حرکت پرداختیم و هنوز نیز باید بپردازیم .

وزیر کشور دولت سازندگی همچنین به دلایل  حضور حماسی مردم در ۹ دیماه سال ۸۸ اشاره کرد و گفت: در این روز مردم بدون دعوت کسی با اراده خود به میدان آمدند و توطئه ها را خنثی کردند و ۹ دی یک روز ماندگار است. بنابراین باید همانند روزهایی که به یوم الله معروف شد، نهم دی نیز هر سال یوم الله و روز تعیین کننده حضور مردم در صحنه، بزرگ بپنداریم .

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: انتخابات ، دولت ، قانون ، تقلب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.