سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

کاهش قیمت نفت مشکلات اقتصادی در کشور را افزایش می‌دهد

سرپرست معاونت امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: کاهش قیمت نفت مشکلات اقتصادی در کشور را افزایش می‌دهد و در تداوم برنامه‌های اقتصادی و تسهیلات بانکی مشکلاتی خواهیم داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛محمدزاده در همایش هم‌اندیشی مدیران صنایع غذایی بهداشتی و دارویی آذربایجان‌شرقی افزود: با این وجود قطار اقتصادی کشور از سال آینده حرکت خوبی خواهد داشت و از سه ماهه اول سال‌جاری این حرکت شکوهمند را احساس خواهیم کرد.

وی ادامه داد: صنعتگران و فعالان تولیدی استان تلاش گسترده‌ای را برای خروج از شرایط رکود اقتصادی داشته‌اند و فعالان استانی به مسئولان دولتی اعلام داشته‌اند که یار و یاور آنان خواهند بود.

وی تصریح کرد: برگزاری انتخابات در کشور بسیار مهم بوده و باید به انتخابات توجه خاصی داشته باشیم و خوشبختانه در انتخابات محلی که در استان در طی سال‌های اخیر مانند انتخابات اتاق بازرگانی و انتخابات نظام مهندسی داشتیم حضور خوبی را شاهد بودیم.

محمدزاده یادآور شد: انتخابات نقش مهمی در تامین سرنوشت داشته و باید تلاش کنیم تا سرنوشت خود را به دست افراد امین بسپاریم.

سرپرست معاونت امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه در زمینه برگزاری انتخابات مشارکت حداکثری واحدهای صنعتی و فعالان اقتصادی نیاز است، یادآور شد: در این زمینه باید همراه و همگام حضور داشته و از ظرفیت افراد با توان استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بنده به عنوان کسی که در زمینه مسائل اقتصادی از بخش خصوصی به دولت آمده‌ام این ضرورت حضور را کاملا درک می‌کنم تا در مصدر نمایندگی مجلس شورای اسلامی افرادی صالح و توانمند و امین حضور پیدا کنند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.