سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

9 دی نقطه ی عطف دیگری در تاریخ پر افتخار ایران

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: شناخت،بصيرت،احساس وظيفه ديني و ملي،حفظ و صيانت ازانقلاب اسلامي و ميراث گرانبهاي حضرت امام خميني(ره)وشهدادر روز9دي مردم را به ميدان آورد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،یدا... موحد صبح امروز در حاشیه تجمع حماسی 9 دی افزود:تاریخ 35 ساله انقلاب اسلامی مملو از نقاط عطفی است که در اذهان ملت شریف و ولایت مدار ایران اسلامی نقش بسته است.

موحد افزود: دوران غرور آفرین دفاع مقدس و رشادتهای جوانمردان این خطه، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و پیشرفتهای همه جانبه علمی از نمونه های بارزی است که جزء هویت هر ایرانی ولایت مدار و متعهد می باشد.
نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان گفت: در این عرصه دشمنان و فتنه گران همواره در تلاش بوده اند که مسیر رشد و شکوفایی ملت ایران را سد کنند که با بصیرت ملت و رهبری مدبرانه رهبرفرزانه انقلاب ناکام گشته اند.
وی خاطر نشان کرد: فتنه بعد از انتخابات ریاست جمهوری در سال 88 از دیگر نقشه ها و ترفندهای معاندان و مغرضان نظام بود.که با بصیرت ملت شریف و شهیدپرور ایران در حماسه 9 دی 88 نقش بر آب شد.
موحد تاکید کرد:9 دی ماه به گفته رهبر فرزانه انقلاب حادثه کوچکى نیست، بلکه آن حرکت عظیم و ماندگار مردمى، شبیه حرکت بزرگ ملت در روزهاى اول انقلاب است و باید تلاش شود در سالگرد این حماسه، حرف اصلى ملت ایران، یعنى حرکت در سایه دین و تحقق وعده‏هاى الهى تبیین شود
یدا... موحد با اشاره به این مهم که فتنه ۸۸ اولین و آخرین این فتنه ها و توطئه ها نبوده و نخواهد بود، افزو: فتنه ای که سردمداران آن مخالفان خارجی نظام جمهوری اسلامی ایران، منافقین و ضد انقلاب خارج نشین، فتنه گران و ضد انقلاب داخلی بود و ماهیت خیانت آنان به بر هیچ کسی پوشیده نیست.
رئیس کل دادگستری استان کرمان ابراز داشت: پیچیدگی های موجود در فتنه88 سبب شد تا فتنه گران در گامهای اول عده ای از مردم را اغفال کرده و با خود همراه سازند، اما با گذشت زمان و افزایش رفتار هنجارشکنانه فتنه گران بویژه توهین به عاشورا بعد از فروکش کردن گرد و غبار فتنه، ماهیت ضد دینی و ضد ایرانی فتنه گران آشکار شد و مردم به درستی در ۹دی، دشمن و استراتژی آن را شناختندکه همانا عداوت با جمهوری اسلامی ایران بود .
وی افزود: پس با شناخت، بصیرت، احساس وظیفه دینی و ملی برای حفظ و صیانت از انقلاب اسلامی، این میراث گرانبهای حضرت امام خمینی(ره) و شهدا در روز ۹ دی به میدان آمدند و با سرکوب فتنه، غائله به پایان رسید.
وی ضمن پاسداشت یوم الله 9 دی، بار دیگر بر صیانت مستمر ملت انقلابی و عاشورایی میهمن اسلامی گفت: دستگاه قضا، در راستای حراست از ارزش های دین مبین اسلام و این نظام الهی حرکت و به دفاع جانانه جوانان پر شور و ولایی این سرزمین، از حریم مقدس ولایت و فرامین ولی فرزانه انقلاب، مباهات می کند.
انتهای پیام/پ
برچسب ها: فتنه 88 ، نقطه عطف ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.