سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه؛

ديدار معاون استاندار با خانواده‌ معظم شهید "هرمز باباخانی"

معاون استاندار آذربايجان‌غربي با خانواده شهید "هرمز باباخانی علی آباد" از شهدای مسیحی در ارومیه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ نادر صفرزاده معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان غربی در منزل شهید هرمز باباخانی علی آباد از شهدای مسیحی در ارومیه حضور یافت و با خانواده معظم این شهید والامقام دیدار و گفتگو کرد.

صفرزاده در این دیدار که مشاور امور ايثارگران استاندار، مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان و معاون اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری، وی را همراهی می کردند، گفت: اقوام و اقليتهاي ديني در دوران انقلاب اسلامي و دفاع مقدس همراه با سایر اقشار، در صحنه حضور پیدا کردند و راه صیانت از میهن اسلامی، شهدای زیادی را نیز تقدیم نمودند.

وی افزود: همه ملت ایران اعم از مسلمان، مسیحی و کلیمی برای دفاع از کشور و وطن از جان خود گذشته‌اند و در کنار یکدیگر برای توسعه و سازندگی ایران تلاش کرده‌اند.

صفرزاده در پایان با اهداي لوح و هدايايي از زحمات و خدمات خانواده شهيد باباخانی تقدير و برای خانواده اين شهید والامقام صبر و اجر جزیل از خداوند متعال مسئلت نمود.

وی همچنین ضمن تبریک میلاد حضرت مسیح (ع) و سال نو میلادی، برای همه مسیحیان بویژه مسيحيان استان آذربايجان‌غربي آرزوی سالی پر از خیر و برکت کرد.

شهید باباخانی در سال 1352در روستای علی آباد از توابع ارومیه متولد به دنیا آمد. ایشان دارای مذهب مسیحی بود و تحصیلات خود را تا کلا س دوم راهنمایی ادامه داد، سپس ترک تحصیل نمود. نامبرده با رسیدن به سن مشمولیت ، به خدمت مقدس سر بازی اعزام شد و در منطقه عملیاتی مهران در درگیری با دشمن بعثی در تاریخ 30/3/1367 به درجه رفیع شهادت نایل آمد


انتهای پیام/گ.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.