سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رضایی:

ظرفیت واترپلو ایران همین مقدار است

مربی تیم ملی واترپلو گفت: از عملکرد تیم ملی در مسابقات ژاپن راضی هستم زیرا ظرفیت واترپلوی ایران همین است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی واترپلوی کشورمان چند هفته گذشته برای شرکت در مسابقات انتخابی المپیک به ژاپن رفت. در این رقابت‌ها ایران با ژاپن، چین، قزاقستان و عربستان صعودی هم گروه بود که از این میان تنها توانست عربستان را شکست دهد و با اختلاف گل های فراوان از ژاپن و دیگر حریفانش شکست خورد و از رسیدن به سهمیه المپیک باز ماند.
 
 با وحید رضایی مربی این تیم درباره عملکرد تیم ملی به گفت و گو نشستیم.
 
وحید رضایی مربی تیم ملی واترپلو در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: از عملکرد تیم ملی در مسابقات انتخابی المپیک ژاپن راضی هستم. تمام ظرفیت واترپلوی ایران همین است. تمام بازیکنان از جان مایه گذاشتند و حتی بیشتر از ظرفیت خود برای بازی‌ها تلاش کردند.
 
رضایی در پاسخ به این سوال که چرا با اختلاف گل فراوان از حریفان شکست خوردیم ادامه داد: بازیکنان ایران طبق اصول واترپلو بازی کردند و به خوبی شنا کردند و جا به جا شدند.
می‌توانستیم ضد واترپلو بازی کنیم و تمرکز خود را روی خط دفاع بگذاریم تا گل کمتری دریافت کنیم اما این کار را  انجام ندادیم زیرا نمی‌خواستیم از اهدافمان که در تمرینات دنبال می‌کردیم باز بمانیم.
 
مربی تیم ملی واترپلو درباره جوان بودن تیم اضافه کرد: سرمربی تیم ملی لیگ را رصد کرده بود و با ظرفیت واترپلوی ما آشنایی داشت که در نهایت این افراد را به تیم ملی دعوت کرد. باید بپذیریم حقیقت واترپلوی ایران همین است و البته تیم ملی واترپلوئیست‌های بزرگسال که بتوانند نتایج را تغییر دهند ندارد.
 
رضایی خاطر نشان کرد: از 10 روز دیگر وارد اردو می‌شویم. این اردو با هدف شرکت در لیگ جهانی است که 5 ماه دیگر در ژاپن برگزار می‌شود.
 
مربی تیم ملی واترپلو تصریح کرد: با وجود چند ماه تمرینات خوب اردوی تدارکاتی مناسب در صربستان و شرکت در مسابقات معتبر انتخابی المپیک امیدوارم در چند سال آینده بتوانیم حرفی برای گفتن در آسیا داشته باشیم.
 
انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.