سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هشدار روسیه به رژیم صهیونیستی در مورد ماجراجویی در سوریه

نماینده پوتین در سوریه طی سفری به سرزمین های اشغالی مقام های صهیونیستی را از ماجراجویی در سوریه برحذر داشت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ برخی رسانه های روسی از جمله روزنامه اینترنتی «گازتا رو » روز دوشنبه از سفر «آلکساندر لاورنتیف» نماینده «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهوری روسیه به تل آویو خبر داده و نوشت که وی با برخی مقام های رژیم صهیونیستی در باره اوضاع سوریه و حل و فصل سیاسی بحران این کشور گفت و گو کرد.

در این گزارش آمده است، «سرگئی ورشینین» رئیس اداره خاورمیانه وزارت امورخارجه روسیه و یک مقام امنیتی این کشور، لاورنتیف را در این سفر همراهی کردند.

لاورنتیف که در ماموریت سری خود حامل پیام پوتین در باره سوریه بود، با «یوسی کوهن» مشاور امنیت ملی نخست وزیر اسراییل دیدار کرد.

به نوشته گازتا رو، لاورنتیف اسراییل را از حملات نظامی به سوریه برحذر داشت و بر لزوم حل و فصل بحران این کشور تاکید کرد.

این رسانه به نقل از روزنامه صهیونیستی هاآرتض نوشت: مقام های اسراییلی در دیدار با نماینده پوتین، دیدگاه خود را در مورد متن موافقت نامه حل و فصل مساله سوریه که در حال تنظیم است اعلام کردند. آنها همچنین انجام حملات علیه اسراییل از خاک سوریه را غیرقابل قبول خواندند.

به نوشته این روزنامه، مقام های صهیونیستی همچنین از طرف روسی خواستند تا از تحویل سلاح به جنبش حزب الله لبنان جلوگیری کند.

روزنامه روسی گازتا رو افزود: شورای امنیت سازمان ملل اخیرا قطعنامه ای در مورد سوریه تصویب کرد که زمینه را برای حل و فصل سیاسی مسایل این کشور فراهم می کند.

هواپیماهای صهیونیستی در سال های اخیر و در بحبوحه بحران سوریه چندین بار به حریم هوایی این کشور تجاوز کرده و برخی مناطق را بمباران کرده اند.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۸:۱۶ ۰۸ دی ۱۳۹۴
اصن همین اسرائیلیان که داعش رو میچرخونن