سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارتباط سرویس اطلاعاتی رژیم آل‌خلیفه با داعش

عامل ارتباطی رژیم آل‌خلیفه با گروه تروریستی داعش در شهر رمادی عراق به هلاکت رسید.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از العالم، "خالد محمد عبد علی المناعی،" معروف به ابوهاجر المناعی، تبعه 29 ساله بحرینی و عامل ارتباط رژیم آل خلیفه با گروه تروریستی داعش در شهر رمادی عراق کشته شد. گروه تروریستی داعش با انتشار خبری در صفحه توییتر خود، خبر کشته شدن خالد المناعی را تأیید کرد.

گزارش‌ها نشان می‌دهد ، المناعی هنگام ترک منطقه ای در حومه رمادی با خودرو، در حمله هوایی بمب افکن های نیروی هوایی عراق به مواضع داعش به همراه دو داعشی دیگر کشته شد.
وزارت کشور عراق اعلام کرد: یکی از داعشی های زندانی در بغداد ارتباط خالد را با دستگاه اطلاعاتی و برخی از مسئولان سیاسی رژیم آل خلیفه تأیید کرد.

وزارتخانه مزبور افزود: دلایل و شواهد متقنی در خصوص پرداخت 5 میلیون دلار در دو سال گذشته بوسیله یکی از مقام های ارشد رژیم آل خلیفه و یکی از نمایندگان پارلمان بحرین به خالد المناعی وجود دارد.

پیش از این هم برخی گزارش ها در باره وجود حامیان داعش در نهادهای رسمی بحرین منتشر شده است و مسئولان آل خلیفه عکس العملی درباره فعالیت های این حامیان نداشته اند.
رژیم آل خلیفه ، افکار طایفه ای را به ارتش بحرین تزریق می کند و مشاهده برخی از کتاب هایی که دراختیار نیروهای دفاعی بحرین قرار داده شده است، نشان می دهد که این کتاب ها مملو از افکار طایفه‌ای است.




انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.