سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایران میزبان اتحادیه جهانی سنگنوردی

اجلاس اتحادیه جهانی سنگنوردی از 29 بهمن در تهران برگزار خواهد شد.

محمود هاشمی مسئول کارگروه امور بین‌الملل فدراسیون کوهنوردی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، افزود:‌ اجلاس جهانی سنگنوردی طی روزهای 29 بهمن تا 2 اسفند در استان تهران انجام خواهد شد و تاکنون 15 کشور برای حضور در این نشست اعلام آمادگی کرده‌اند.
 
وی تصریح کرد: در اتحادیه جهانی سنگنوردی 96 کشور عضو هستند که باید ببینم تا آخرین روز مهلت که چند روز آینده است چه تعداد کشور شرکت کننده به لیست اضافه خواهند شد.
 
هاشمی در ادامه گفت: موضوع جلسه شامل‌ مصوبات هیئت رئیسه انتخاب برای کمیسیون ها و جایگاه های این اتحادیه، قوانین آن و بررسی موضوعات اتحادیه و تصویب یا تغییر قانونی، انتصاب جدید،‌ مرور گزارش مالی اتحادیه می باشد.
 
وی عنوان کرد: این میزبانی افتخاری بزرگ برای کشورمان است و می تواند دستاورد خوبی برای این داشته باشد و در این نشست می توانیم مطالبات خود را عملی کنیم.
 
×مجمع اتحادیه سنگنوردی در سوئیس
 
نشست این اتحادیه روز 23 اسفند 93 برابر با 14 مارچ 2015 در شهر بادن سوئیس آغاز گردید.

در این اجلاس رضا زارعی رئیس فدراسیون کوهنوردی و محمد فهیمی حضور داشتند که در بخشی از این مجمع و در فرایند انتخاب میزبانی اتحادیه جهانی سنگنوردی 2016 تهران با 28 رای در رقابت با کانادا به عنوان میزبانی انتخاب شد.
 
انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.