سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

مشارکت مردمی در توسعه استان

راه‌اندازی کمیته" مشارکت مردمی در توسعه استان" در دستورکار سازمان مدیریت قرارگرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛حمیدرضا نصیری‌زاده رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی یزد با اشاره به ضرورت تقاضا محور کردن پژوهش‌ها در استان یزد از راه اندازی کمیته مشارکت در یزد خبر داد..

نصیری‌زاده گفت: طراحی و مدیریت زیرساخت‌های لازم به منظور توسعه اقتصاد کشور ازوظایف احیای سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی است و تمام اقشار جامعه، باید در جریان برنامه‌ریزی‌های توسعه اقتصاد قرار بگیرند.

نصیری‌زاده با اشاره به ضرورت رسد و پالایش برنامه‌های توسعه، ویژه شهرهای استان یزد افزود: تأمین منابع مالی و تدوین برنامه‌های توسعه‌ای هر شهرستان با توجه به نیازهای شهرستان از دیگر رسالت‌های سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان است وتاکنون مبلغ 1 میلیارد و 700 میلیون تومان از اعتبارات عمرانی سال 94استان یزد به پژوهش‌های مورد نیاز اختصاص یافته است.

وی برنامه‌ریزی بودجه‌، توسعه مدیریت، برنامه‌ریزی فنی و سرمایه انسانی، را از دیگر وظایف تعیین شده برای سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در استان‌ها دانست و بیان کرد: استفاده از تکنولوژی باید در راستای توسعه زیرساخت‌های لازم انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: در 8 ماه نخست امسال، درآمد استان یزد به 609 میلیارد تومان رسیده، که 90 درصد آن مربوط به مالیات‌های اخذ شده بوده و نسبت به سال گذشته 30 درصد افزایش داشته است.

وی تشکیل کارگروه تدوین برنامه ششم استان و تدوین پیش‌نویس نقشه راه استان یزد را، از دیگر اقدامات انجام شده در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی یزد عنوان کرد .


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.