سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جهاد دانشگاهی از طرح‌های نوآورانه فارغ‌التحصیلان حمایت می‌کند

رئیس جهاددانشگاهی استان گیلان خطاب به فارغ‌التحصیلان مراکز آموزش عالی این نهاد گفت: می‌توانید پس از دوران فراغت از تحصیل نیز با ارائه ایده‌ها و پژوهش‌های خود با مجموعه جهاددانشگاهی در ارتباط باشید زیرا جهاددانشگاهی از ایده‌ها و طرح‌های نوآورانه شما حمایت می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهندس جمشید رسایی، رئیس جهاددانشگاهی استان گیلان در جشن فارغ التحصیلی دانش آموختگان مراکز آموزش عالی جهاددانشگاهی گیلان، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن میلاد نبی اکرم(ص)، خطاب به فارغ‌التحصیلان اظهار کرد: امیدوارم که مراحل تحصیلی بالاتر را نیز با موفقیت سپری کنید تا بتوانید به مردم و کشور خدمات والا ارائه دهید.

وی با بیان اینکه فراغت از تحصیل مرحله جدیدی از زندگی شماست، افزود: امیدواریم سال‌های حضورتان در مراکز آموزشی جهاددانشگاهی توام با خاطرات خوشی بوده باشد و ان‌شاءالله در دوره جدید زندگی‌تان که وارد عرصه خدمتگزاری در مراکز مختلف خصوصی و دولتی می‌شوید، همچنان موفق باشید.

رئیس جهاددانشگاهی گیلان با تاکید بر اینکه پدرها و مادرها و اساتید از عوامل موفقیت در مراحل تحصیلی مختلف هستند که لازم است از آنها به سبب حمایت‌هایشان تشکر و قدردانی کنید،گفت: من و همکارانم در مجموعه جهاددانشگاهی خوشحالیم که امروز توانسته‌ایم دانشجویانی خودباور و فرهیخته دیگری را برای ادامه زندگی بدرقه کنیم.

عضو هیات علمی جهاددانشگاهی ادامه داد:شما فارغ التحصیلان عزیز می‌توانید پس از دوران فراغت از تحصیل نیز با ارائه ایده‌ها و پژوهش‌های خود با مجموعه جهاددانشگاهی در ارتباط باشید زیرا جهاددانشگاهی از ایده‌ها و طرح‌های نوآورانه حمایت می‌کند.

جشن فارغ التحصیلی دانش آموختگان مراکز آموزش عالی جهاددانشگاهی استان گیلان با استقبال بسیار زیاد دانشجویان مراکز آموزشی با حضور خانواده فارغ التحصیلان و اجرای برنامه های متنوع، قرائت سوگندنامه و اهدای لوح تقدیر و هدایا به برگزیدگان رشته های مختلف، به کار خود پایان داد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.