سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل تیم یاسین پیشرو؛

هدف باشگاه حمایت از قهرمانان المپیکی است/رقیب اصلی ما در لیگ برتر ذوب‌آهن می‌باشد

علی رحمانی گفت: اکثر اعضا تیم ملی‌پوش هستند هدف ما از این جذب حمایت از قهرمانان المپیکی در سال جاری است.

علی‌رحمانی مدیرعامل تیم وزنه‌برداری یاسین پیشرو قم در گفت‌و‌گو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، افزود: نخستین حضور خود را در مسابقات لیگ برتر وزنه‌برداری تجربه می‌کنیم و اکثر اعضا تیم ملی‌پوش هستند و هدف ما حمایت از قهرمانان المپیکی در سال جاری است.

وی تصریح کرد: سلیمی، مرادی، مولایی، هاشمی، عسگری، جابر بهروزی به همراه محمد قلی‌زاده ،مرتضی رضائیان، سجاد بهروزی نفراتی هستند که در یاسین پیشرو وزنه می‌زنند.

رحمانی در ادامه گفت: ما هم اکنون بعد از نماینده اصفهانی در رتبه دومی قرار داریم در حقیقت رقیب اصلی ما ذوب‌آهن می‌باشد و در هفته‌های باقی‌مانده به پایان لیگ برتر سعی می‌کنیم که جایگاه تیم را ارتقا دهیم.
*بهداد سرمایه ملی وزنه‌برداری است
وی در این خصوص گفت: این وزنه‌بردار فوق‌سنگین کشورمان از سرمایه‌های ملی این ورزش است و یکی از نفرات یاسین پیشرو است که دوران مصدومیت خود  را طی می‌کند و امیدوارم هر چه سریعتر به میادین مسابقات باز گردد.

رحمانی اشاره کرد: مجموعه ورزشی یاسین پیشرو از دل هولدینگ یاسین که در امر سلامت تهیه و تولید و پخش دارو و سلامت فعالیت می‌کند خلق شد و بغیر از وزنه‌برداری در فوتسال و تکواندو و نیز تیم‌داری می‌کند.

رحمانی گفت: هدف ما از  فعال کردن این رشته‌های ورزش احساسی دینی است که به جامعه داریم و جوانان را در امر ورزش تشویق می‌کنیم و فرهنگ‌سازی می‌کنیم.فردی که ورزش می‌کند همیشه سلامت و سرحال است.

وی تاکید کرد: ایجاد تیم برای جوانان، جذب هواداران را به دنبال خواهد داشت و هیجان خاصی به آن ورزش می‌دهد و وزنه‌برداری نیز از این قاعده مستثنی نیست.

*هفته چهارم لیگ برتر و یاسین پیشرو

وی در این مورد گفت: امروز هفته چهارم لیگ برتر وزنه‌برداری باشگاه‌های کشور هم اکنون در خوزستان در حال برگزاری است و وزنه‌برداران تیم‌مان نیز نسبت به هفته‌های گذشته بهتر کار کردند.

رحمانی در پایان خاطرنشان کرد: با وجود اینکه نخستین سال حضور خود را در لیگ برتر تجربه می‌کنیم از نظر امکانات و وسایل کافی در مضیقه نیستم و به قول معروف کم و کسری نداریم.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.