سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

کتابشهر مشهد با همکاری مجمع ناشران انقلاب اسلامی گشایش می یابد

مدیر عامل کتابشهر مشهد گفت: کتابشهر مشهد با همکاری مجمع ناشران انقلاب اسلامی همزمان با میلاد پیامبر گرامی اسلام (ص) بازگشایی می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد، حامد شفیق افزود: هدف ما از واگذاری کتابشهر مشهد به بخش خصوصی تجدیدنظر در اداره فروشگاه­ها، توسعه، بازسازی، استانداردسازی و تقویت فضای کتاب­فروشی­ها و افزایش تنوع و کیفیت محصولات فرهنگی عرضه شده در شعبات مختلف کتابشهر است.

وی تصریح کرد: در نشستی که با مدیران فروشگاه‌ها داشتم مطرح کردم که از این پس فروشگاه‌ها را به صورت پیمان مدیریتی و یا کارگزاری اداره خواهیم کرد و از درآمد فروشگاه بخشی به موسسه و باقی به خود فروشگاه اختصاص یابد.

مدیر عامل کتابشهر مشهد ادامه داد: از سال 85 تاکنون مدیریت فروشگاه‌ها به این شکل پیش می‌رود و امروز می‌توانم بگویم که فروشگاه‌های ما نسبت به گذشته روند رو به رشدی را در پیش گرفته است.

شفیق گفت: کتابشهر مشهد در واقع نخستین شعبه­ای است که مدیریت آن به مجمع ناشران انقلاب اسلامی واگذار شده است.

وی افزود: موسسه کتابشهر ایران به عنوان بزرگترین فروشگاه زنجیره­ای کتاب و محصولات فرهنگی در ایران، از سال 83 تاکنون 42 فروشگاه کتاب و محصولات فرهنگی در 21 استان کشور راه­اندازی کرده است.

مدیر عامل کتابشهر مشهد خاطر نشان کرد: علاقمندان برای دسترسی به اطلاعات بیشتر و آشنایی با پراکندگی جغرافیایی و نشانی این شعبات کتابشهر می­توانند به پایگاه اطلاع رسانی این موسسه به نشانی www.ketabshahr.com مراجعه کنند.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.