سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

آماده‌سازی فایترهای آبیکی برای شرکت در مسابقات قزوین و آذربایجان غربی

دبیر هیئت رزمی آبیک از آماده‌سازی فایترهای کیک‌بوکسینگ این شهرستان برای شرکت در مسابقات استان قزوین و کشوری آذربایجان غربی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛محمود جمشیدیان  گفت: در حال آماده‌سازی فایترها برای مسابقات سن‌شو استانی و تای‌کیک بوکیسنگ کشوری که در آذربایجان غربی برگزار می‌شود، هستیم تا با آمادگی کامل و در سطح بالا در این مسابقات شرکت کنند.

وی افزود: در صورت تعیین و تخصیص اعتبار فایترهای آبیکی به مسابقات کشوری آذربایجان غربی که در سطح بالا و حرفه‌ای است، اعزام می‌شوند.

دبیر هیئت رزمی شهرستان آبیک ادامه داد: در نشست با رؤسای هیئت‌های رزمی آبیک مصوب شده است که هر تیمی که به مسابقات اعزام می‌شود با نام شاهین باشد.

جمشیدیان تصریح کرد: با نامگذاری تیم شاهین درصدد هستیم با حضور قاطعانه در مسابقات مانند همیشه نام آبیک را پایدار نگهداریم.

وی اضافه کرد: در نشست هیئت رزمی شهرستان آبیک حمایت و پشتیبانی خود را از مربیان اعلام کردیم و از آنان درخواست شده است در صورت برگزاری دوره‌های مربی‌گری، داوری، استاژ و مسابقات به یکدیگر اطلاع‌رسانی کنند.

دبیر هیئت رزمی شهرستان آبیک تصریح کرد: چند روز پیش کیک‌بوکسینگ‌کاران آبیکی با کسب هفت مدال طلا و یک مدال نقره در مسابقات انتخابی کیک‌بوکسینگ واکو استان قزوین که در شهر اقبالیه برگزار شد، نایب قهرمان شدند.

جمشیدیان ادامه داد: در این مسابقات در رده جوانان ابوالفضل احمدزاده، بهنام حسنی، سیاوش حسن و امیرحسین تک‌زارع مدال طلا را بر گردن آویختند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در این دوره از مسابقات علی قلی‌زاده در رده بزرگسالان مدال طلا کسب کرد و سهراب حسنی در رده نوجوانان به مدال طلا دست یافت.

جمشیدیان ادامه داد: سجاد ساریجالو در رده نوجوانان مدال طلا و پویا جلالی‌فر در رده جوانان مدال نقره بر گردن آویختند.

دبیر هیئت رزمی شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: ابوالفضل احمدزاده در رده سنی نوجوانان مسابقات بهترین بهترین‌ها کیک‌بوکسینگ حضور یافت و مدال طلا و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

وی یادآور شد: این جوان فایتر آبیکی در این مسابقات دو مدال طلا کسب کرد؛ این در حالی است که داریوش حسنی مربی‌گری تیم کیک‌بوکسینگ شهرستان آبیک را بر عهده داشت.

 مسابقات انتخابی کیک‌بوکسینگ استان قزوین در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با حضور مسئولان استان و شهر اقبالیه در این شهر برگزار شده بود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.