سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام رای کمیته انضباطی فدراسیون دوچرخه‌سواری؛

سیدرضایی یک سال محروم شد

کمیته انضباطی فدراسیون دوچرخه سواری رای خود را در خصوص تخلف سید مصطفی سیدرضایی و ملی‌پوشان حاضر در اردوی کیش را صادر کرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛   کمیته انضباطی فدراسیون دوچرخه سواری پس از بررسی اتفاقات رخ داده و اظهارات سید مصطفی سیدرضایی در نشست روز شنبه 5 دی ماه رای خود را در خصوص تخلفات صورت گرفته از سوی نامبرده را اعلام کرد. در تشریح متن رای صادره آمده است:

«با توجه به مصاحبه‌های جنجالی در رسانه‌های مختلف و تحریک آقای امیر کلاهدوز به مصاحبه علیه مسئولان فدراسیون و همچنین گزارش تنی چند از مسئولان استان‌ها و عوامل فنی، کمیته انضباطی در روز شنبه مورخ 5/10/94 در محل این فدراسیون تشکیل و پس از استماع اظهارات کلیه اعضای حاضر در جلسه رسمی و در نظر گرفتن جمیع جهات اعم از رئوفت اسلامی و اظهار ندامت شما، کمیته انضباطی باتفاق آراء‌ با توجه به بند2 و 5 از ماده 7 آئین نامه انضباطی مسابقات ورزشی، با استعانت از خداوند متعال و بامید عدم تکرار رفتار مشابه در آتی، جناب آقای سید مصطفی سیدرضایی را به مدت یکسال از کلیه فعالیت‌های مختلف ورزش دوچرخه‌سواری اعم از سرپرست، مربی، ورزشکار و ... محروم نمود. این رای یک هفته پس از ابلاغ قابل تجدید نظرخواهی می باشد.

همچنین کمیته انضباطی فدراسیون دوچرخه‌سواری جهت رسیدگی به گزارشات واصله از آقایان احد کاظمی، مهدی سهرابی و امیر کلاهدوز در مورد درگیری لفظی نامبردگان در اردوی کیش تشکیل شد و باتوجه به تناقضات گفتار آقایان و عدم حضور شهود در جلسه، مقرر شد بررسی های لازم پیرامون این امر با احضار شهود انجام و پس از حصول نتیجه، مسئله در جلسه آینده کمیته انضباطی فدراسیون مطرح و اتخاذ تصمیم شود.»

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.