سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

کاهش 7 درصدی جرایم در خوزستان

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان؛ در 9 ماه نخست امسال به نسبت مدت مشابه سال گذشته وقوع انواع جرائم در استان 7 درصد کاهش یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ سید محمد صالحی با اشاره به اینکه در این مدت 67 درصد جرایم کشف شده، خاطر نشان کرد: خوشبختانه سرقت موتورسیکلت 16 درصد، سرقت از اماکن 10 درصد و سرقت از وسایل داخل خودرو 8 درصد کاهش نشان می دهد.

وی دلایل کاهش وقوع سرقت را کنترل مجرمان سابقه دار و برخورد قضایی با آنها، استفاده از شرکت های انتظامی و فعال کردن پلیس محله، توسعه و افزایش کمی و کیفی آموزش در جوامع هدف، استفاده از ظرفیت های ادارات و مدارس در بعد از ظهر به عنوان توقفگاه عمومی، استفاده از دوربین مداربسته در اماکن عمومی، و افزایش تمایل شهروندان به استفاده از دوربین در اماکن خصوصی عنوان کرد.

سرهنگ صالحی بیان کرد: در 9 ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال کشفیات مواد مخدر 5 درصد و انهدام  باندهای مواد مخدر 1 درصد افزایش داشته است.

این مقام انتظامی از شناسایی یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر که با قاچاقچیان استان های دیگر در ارتباط بوده خبر داد و اذعان داشت: یک محموله شامل 309 کیلوگرم تریاک و حشیش و 2 دستگاه خودرو از آن ها کشف و ضبط، و در این رابطه 5 نفر دستگیر شدند.

وی افزود: در 9 ماه امسال در حوزه پلیس جرایم سایبری نیز وقوع انواع جرایم 14 درصد در خوزستان کاهش داشته است.

گفتنی است، کشف جرایم در این حوزه 104 درصد و دستگیرشدگان 40 درصد افزایش نشان می دهد.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: خوزستان ، کاهش ، 7درصدی ، جرائم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.