سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خسروی در نطق میان دستور:

دلواپس بودن جرم نیست پس ادبیات کلاغی‌تان را کنار بگذارید

نماینده سمنان گفت: دلواپس بودن جرم نیست، پس ادبیات کلاغی و بی‌سوادی را کنار بگذارید و به فکر معیشت مردم باشید.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علیرضا خسروی در نطق میان‌دستور امروز صحن علنی مجلس گفت: ولایت دو پیامبر بزرگ الهی حضرت عیس مسیح و پیامبر بزرگ اسلام (ص) و همچنین ولادت امام صادق (ع) را به مسیحیان و مسلمانان تبریک می‌گویم.

نماینده سمنان با اشاره به کشته شدن شیعیان نیجریه اظهار داشت: در حالی خبر کشته شدن شیعیان نیجریه رسانه‌ای می‌شود که شمع به دست گرفتگان فرانسه سکوت می‌کنند و این مسئله حاکی از تبعیض و نبودن برابری است.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند که من از مردم می‌خواهم که بی‌تفاوتی نباشند تصریح کرد: دلواپس بودن جرم نیست، پس ادبیات کلاغی و بی‌سوادی را کنار بگذارید و به فکر معیشت و رفاه مردم باشید.

خسروی با اشاره به مصوبه جدید کنگره آمریکا یادآور شد: آمریکا قابل اعتماد نیست و این اقدام کنگره نقض برجام است و متاسفانه از کمیته نظارت بر برجام نیز صدایی شنیده نمی‌شود.

عضو کمیسیون عمران ادامه داد: به دولتمردان عرض می‌کنم حال که تحریم‌ها از بین رفته است، دبه درآوردن را کنار بگذارید و رافع مسئولیت خود نباشید.

وی اذعان داشت: کسانی که در فتنه 88 پایکوبی کردند، حال در سایه امنیت که شهدا تامین کردند، ثبت‌نام می‌کنند، اما ما فتنه 88 را نه می‌بخشیم و نه فراموش می‌کنیم.

خسروی با بیان اینکه برخی در کشور دوگانه سوز هستند، متذکر شد: آنها گفتند که مفاد برجام مثل مهریه است، کی داده و کی گرفته؟ امیدوارم که سه‌گانه نشوند.

نماینده سمنان با تاکید بر پیروی از اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: تنها باید به اقتصاد خود تکیه کنیم، چرا که نظام جهانی به فربهی اقتصاد کشورها کاری ندارد و قدرتش را از طریق تسلط بر کشورهای ضعیف به دست آورده است.

انتهای پیام/

برای دریافت پیامک‌ها و اخبار باشگاه خبرنگاران جوان به کانال تلگرامی ما بپیوندید.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.