سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فولاد مبارکه سپاهان در صدر جدول لیگ برتر تنیس روی میز بانوان ایستاد

مرحله رفت لیگ برتر تنیس روی میز بانوان باشگاه های ایران که با شرکت 5 تیم بطور متمرکز به مدت دو روز از 3 تا 4 دیماه در محل آکادمی بین المللی تنیس روی میز برگزار شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در این رقابت ها 5 تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان ، مس کرمان ، آکادمی پینگ پنگ یاس ، آینده سازان و مناطق نفت خیز جنوب شرکت داشتند که در نهایت این نماینده استان اصفهان بود که با کسب 4 برد و بدون باخت با کسب 8 امتیاز فاتح مرحله رفت این بازی ها شد .

مس کرمان هم به لطف نمایش خوب بازیکنانش با 3 برد و تنها یک شکست و در مجموع با کسب 7 امتیاز در جای دوم ایستاد . مقام سوم هم به نماینده استان خوزستان مناطق نفت خیز جنوب تعلق گرفت که با دو برد و دو باخت با شش امتیاز در جای سوم قرار گرفت .

تیم اینده سازان متشکل از نفرات تیم های نوجوانان و جوانان هم با یک برد و سه باخت و 5 امتیاز چهارم شد و عنوان پنجم هم به تیم آکادمی پینگ پنگ یاس رسید .

نکته مهم حضور اکثریت قریب به اتفاق چهره های برجسته تنیس روی میز بانوان ایران در ترکیب تیم های شرکت کننده بود و بازیکن مطرحی خارج از چارچوب این رقابت ها بیرون نماند .

میزبانی مرحله برگشت این بازی ها را هیات تنیس روی میز استان اصفهان تقبل کرده و آنان امیدوارند که در دور برگشت بتوانند از وجود بازیکنان کره ای خود هم سود ببرند .

سرداوری بازی ها بر عهده منیجه ابری بود و پوران رحیمی هم به عنوان نماینده سازمان لیگ بر بازی ها نظارت کرد . در مجموع با وجود بازی های تماشایی این بازی ها هیچ حاشیه ای نداشت و همه چیز با آرامش دنبال شد ، بطوریکه این موضوع باعث خرسندی سرکارخانم مهدیزاده نماینده حراست مجموعه ورزشی انقلاب شد . وجیهه گیاهی نایب رئیس بانوان فدراسیون تنیس روی میز نیز از جمله تماشاگران بازی روز پایانی تیم های شرکت کننده بود .

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.