سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک؛

قدرت ملی و بین المللی با حضور حداکثری مردم در انتخابات تقویت می شود

مشاور رئیس جمهور و رئیس اسناد و کتابخانه ملی کشور در شورای اداری استان مرکزی گفت: قدرت ملی و بین المللی با حضور حداکثری مردم در انتخابات تقویت می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، صالحی امیری مشاور رئیس جمهور و رئیس اسناد و کتابخانه ملی کشور افزود: برگزاری سالم انتخابات، امانداری در رای مردم و تلاش برای حضور حداکثری مردم از مهمترین اولویت های دولت است و دولت به دنبال انسجام ملی و مقدم دانستن اخلاق انتخاباتی بر سیاست است.

وی با گسترده خواندن چتر نظام جمهوری اسلامی گفت: تمام گفتمان ها در زیر این چتر قرار دارند و مردم حق دارند زیر چتر انقلاب گفتمان مورد نظر خود را انتخاب کنند.

مشاور رئیس جمهور عنوان کرد: مردم با رای خود گفتمان مورد نظر خود را انتخاب می کنند و مطالبات خود را به گوش مسئولین می رسانند.

رئیس اسناد و کتابخانه ملی کشور گفت: مشارکت آگاهانه مردم در انتخابات مورد تاکید دولت و نظام و بنیادی ترین مسئله است و نقش روحانیت ، نخبگان و مدیران در انتخابات تعیین کننده است.

صالحی امیری ادامه داد: امنیت و تداوم قدرت ملی و بین المللی با حضور حداکثری مردم، موجب شده که ایران با ثبات ترین کشور در منطقه شود.

وی عنوان کرد: هر موقعیتی که به دست می آید متعلق به مردم و رهبری است و دولت در شرایط سخت به دنبال رفاه و معیشت مردم و زدودن فقر بوده و توسعه علم را محور کار خود قرار داده است.

استاندار مرکزی هم در این جلسه گفت: مهمترین وظیفه دولت اجرای قانون در برگزاری انتخاباتی سالم است و گروههای مختلف سیاسی باید در ایجاد فضای سالم انتخابات کمک کنند.

زمانی قمی افزود: تمام جناح ها و گروههای سیاسی برای دولت یکسان هستند و نتیجه انتخابات برای دولت فرقی نمی کند.

وی ادامه داد: اراده مردم برای برگزاری انتخابات پر شور از هم اکنون وجود دارد و انتخابات در انحصار هیچ گروهی نیست و در اختیار مردم است.

استاندار مرکزی عنوان کرد: برای توسعه متوازن و درست استان باید نقشه راه تهیه شود و باید از تمام توان و ظرفیت ها برای توسعه استان استفاده شود.

مدیر کل برنامه و بودجه استاندار مرکزی هم گفت: مطالعات آینده نگری استان به منظور ساختن آینده مطلوب استان و بکارگیری اولویت های توسعه در بخشهای مختلف اقتصادی، اجتماعی، گردشگری و سیاسی تهیه شده است.

یادگاری افزود: این آمایش با نظر خواهی از سیصد و سی نفر از نخبگان استانی و ملی تهیه شده و بستری را برای توسعه استان فراهم کرده است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف

برچسب ها: اراک ، انتخابات ، رای
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.