سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

راندمان تولید کشاورزی را می‌توان با علم روز افزایش داد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: با استفاده و به‌کارگیری دانش و علم نوین در کشاورزی می‌توان راندمان تولید را در واحد سطح افزایش داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ نیازعلی ابراهیمی‌پاک ظهر امروز در جمع معاونان و مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اظهار کرد: کشاورزی و تولید محصولات پایه و اساس اقتصاد کشور محسوب می‌شود که باید با نگاه ویژه‌ای به آن حرکت کرد.

وی ادامه داد: کشاورزی یک نوع تلاش و جهاد برای تأمین امنیت غذایی مردم است که نقش مهمی در رشد و توسعه همه‌جانبه کشور دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین تصریح کرد: اگر توانستیم از علم مدیریت بهره ببریم می‌توانیم با مدیریت جهادی، ساماندهی و تدارک عوامل تولید محصولات مناسب و خوبی را تولید کرد.

ابراهیمی‌پاک ادامه داد: اگر مدیریت جهادی بر مبنای علم روز باشد می‌توان از نهاده‌ها، بذرها و روش‌های نوین برای افزایش تولید و پایداری استفاده کرد.

این مسئول اضافه کرد: با به‌کارگیری روش‌های نوین و علم روز باید نسل جوان و تحصیلکرده را به بخش کشاورزی ترغیب کرد تا با روش‌های نوین تولید در واحد سطح را افزایش داد.

وی خاطرنشان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تولیدات کشاورزی از 25 تن به بیش از 100 میلیون تن رسیده است.

ابراهیمی‌پاک با بیان اینکه کشاورزان باید جهادی اساسی را در کشاورزی ایجاد کنند تا تولیدات این بخش افزایش یابد، گفت: در مدیریت مزرعه می‌توان با استفاده از دانش نوین، علم و نهاده‌ها بخش کشاورزی را به سطح خوب و مناسبی رساند.

انتهای پیام/س
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.