سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اکبری: دیدار امروز هم سه امتیاز دارد / باید شکست دور رفت را جبران کنیم

سرمربی تیم والیبال پیکان تهران درباره دیدار با تیم پرمهره بانک سرمایه گفت: این دیدار هم مانند همه مسابقات لیگ تنها سه امتیاز دارد.

پیمان اکبری در گفتگو با  خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  درباره دیدار هفته سیزدهم تیم والیبال پیکان مقابل بانک سرمایه گفت: برای ما همه مسابقات به یک اندازه حائز اهمیت است و هدف ما این است که از تمام مسابقاتی که برگزار می‌کنیم برنده خارج شویم و نمایشی تماشاگر پسند داشته باشیم. با این حال دیدار با بانک سرمایه چالش خوبی برای هر دو تیم است.
وی ادامه داد: بازی مقابل بانک سرمایه از این لحاظ که هر دو تیم ملی‌پوشان زیادی در اختیار دارند حساس و البته دیدنی خواهد شد. ما در بازی رفت مقابل این تیم شکست خوردیم و در تلاش خواهیم بود در این دیدار آن شکست را مه تنها باخت ما در این سیزده هفته بود، جبران کنیم.
سرمربی تیم والیبال پیکان به مصدومیت دو بازیکنش اشاره کرد و گفت: امیر غفور و رضا صفایی به دلیل آسیب‌دیدگی تیم ما را در این دیدار همراهی نخواهند کرد. همچنین نیکولای نیکولوف نیز برای حضور در تمرینات تیم ملی بلغارستان راهی کشورش شده است و ما باید به نحوی جای خالی این سه مهره مهم تیممان را پر کنیم.
وی درباره این که چقدر برای تیمش شانس قهرمانی قائل است، گفت: ما در حال حاضر صدرنشین هستیم و امیدواریم شرایط خوبمان ادامه‌دار باشد.با این حال هیچ چیز در این مسابقات قابل پیش‌بینی نیست. هنوز زمان زیادی تا پایان مسابقات باقی مانده است و باید دید شرایط برای همه تیم‌ها چطور پیش‌ خواهد رفت.
*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.