سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تنها با یک سرچ زبان بین المللی یاد بگیرید + آموزش

اگر می خواهید دایره لغات زبان کنونی تان را افزایش داده یا یک زبان جدید یاد بگیرید، فرصت را از دست ندهید و این گزارش را تا انتها بخوانید.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اکثر افراد از بچگی و از سنین بسیار کم با یک زبان (مادری و دوم) آشنا می شوند، دست و پا شکسته آن را به کار می گیرند و با ذهن بسیار باز و قوی که دارند به سرعت آن ها را فرا می گیرند. اما هر چه سن فراتر می رود یادگیری هر چیزی با افت مواجه می شود. اما اگر هنوز هم به چیزی علاقه دارید مخصوصا اگر جوان هستید یا حداقل دل جوانی دارید، فرصت را از دست ندهید!


یادگیری زبان در اینترنت

چه قدر خوب می شد با همین سرچ های هر روزه در اینترنت هم زبان مان بهتر می شد و هم لغات جدید یاد می گرفتیم؟! اکثر ما روزانه ۱-۶ ساعت به طور مفید در اینترنت آنلاین هستیم و به جستجو می پردازیم. ولی آیا راهی دارد تا مطالبی که در هر زمینه ای می خوانیم به ما در یادگیری زبان جدید کمک و افزایش دایره لغات کمک کند؟! پاسخ بله است یک افزونه کروم وجود دارد که این امر را بسیار آسان می کند.

Language Immersion



Language Immersion نام افزونه ای است که در حال حاضر تنها برای کروم وجود دارد. این برنامه با هر پنجره ای که باز می کنید، یک آیکن در گوشه سمت راست و بالا به شما نشان می دهد که با زدن آن و زبانی که انتخاب کرده اید در سطح های گوناگون لغاتی را به صورت هایلایت مشاهده می کنید و خیلی راحت هم متن اصلی را دیده و هم لغت زبان جدید را مشاهده خواهید کرد. البته، با بردن موس بر روی هر کلمه دیگر نیز می توانید ترجمه آن را مشاهده کنید که این یک پوئن مثبت به حساب می آید.

پس اگر می خواهید دایره لغات زبان کنونی تان را افزایش داده یا یک زبان جدید یاد بگیرید، فرصت را از دست ندهید و با روزی ۲-۳ صفحه ترجمه ۱۰ کلمه ای در یک سال حداقل ۱۲۰۰ کلمه جدید یاد بگیرید.


منبع: MakeUseOf


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.