سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف بیمارستان صحرایی ترکیه برای داعش

ارتش سوریه در جدیدترین پیشروی خود یک بیمارستان صحرایی ترکیه را در شمال لاذقیه کشف کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه العالم، ارتش سوریه به همراه نیروهای همپیمان خود در روستای "الدغدغان" درشمال لاذقیه، یک بیمارستان صحرایی تروریست‌ها را که به وسیله دولت ترکیه تجهیز شده بود، کشف کرد.

یک فرمانده میدانی در این باره گفت: این بیمارستان صحرایی در یک مزرعه واقع در روستای الدغدغان از توابع بخش الربیعه واقع در 17 کیلومتری جاده بخش کَسَب، کشف و تجهیزات آن مصادره شد.

وی افزود: هنگام رصد منطقه مشاهده کردیم که گروه‌های تروریستی اقدام به انتقال مجروحانشان به روستای الدغدغان می‌کنند، به همین دلیل با تشکیل یک تیم، عملیات امنیتی ویژه‌ای در عمق هزار و 300 متری داخل خط مقدم دشمن انجام شد و توانستیم پس از امن سازی منطقه به بیمارستان برسیم و تمامی تجهیزات پزشکی موجود در آن را به پشت خط مقدم منتقل کنیم.

در این بیمارستان صحرایی، علاوه بر تجهیزات مربوط به کمک های اولیه، ادوات و تجهیزات و مواد مورد نیاز در اتاق عمل به همراه تجهیزات فردی نیروهای مسلح وجود داشت، به طوری که وجود این تجهیزات نشان می‌داد تروریست‌ها در حال آماده‌سازی برای انجام حمله شیمیایی و متهم کردن دولت سوریه در ارتکاب آن بودند.

یکی از فرماندهان ارتش سوریه در این باره گفت: تجهیزات مذکور شامل اتاق عمل کامل از جمله تخت عمل، دستگاه EEG، مواد ضد عفونی و داروهای ساخت ترکیه، قطر و عربستان و حتی یونیسف بود.

دستاورد اخیر ارتش سوریه نشان دهنده حجم بالای کمک‌های عربستان، قطر و ترکیه به تروریست‌‎ها از طریق ارسال تجهیزات پزشکی، علاوه بر سلاح و مهمات است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۷:۱۹ ۱۸ بهمن ۱۳۹۴
کشوری که در حال حاضر و در تاریخ ناچیزش بجز گفتمان وافتخارات وحشیانه قومی افتخار دیگری ندارد..تا بهشان سلام میکنی ...در جواب سلام میگوند من ترکم ..من ترکم ..بجهنم که اهل کجا هستی...
ناشناس
۱۳:۰۲ ۰۶ دی ۱۳۹۴
این ترکیه خیلی داره غلطهای گنده تراز دهنش میکنه انشاالله روزی میرسه همین داعش بلای جان خودش میشه به امید حق
ناشناس
۰۸:۲۳ ۰۶ دی ۱۳۹۴
سلام. بخدا قسم یعنی وقتی از تجاوزات این داعشیها به زنان ودختران ضعیف وبیدفاع میخونم خونم بجوش میاد. خداوند میفرماید: اگرکسی دراین دنیا به کسی ظلمی کرد اونقدر دراین دنیا نگهش میدارم تا همان ظلم بر سرش پیاده شود. خدایا غضب آتشین وخانمان سوزت را بر سر همه این تکفیریها آوار کن. دیگر توان خواندن وشنیدن و دیدن اینهمه ظلم از توانمان خارج شده است. الهی به امید خودت
ناشناس
۰۸:۱۳ ۰۶ دی ۱۳۹۴
ترکیه ، قطر و عربستان از یک پدرند آنهم از نامرداش
ناشناس
۰۸:۱۰ ۰۶ دی ۱۳۹۴
هرجا سخن از تروریست و تکفیر است نام ترکیه عربستان و قطر می درخشد
محور شرارت این سه کشور هستند
ناشناس
۰۰:۲۳ ۰۶ دی ۱۳۹۴
حالم از این ترکیه داره بهم میخوره