سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بندرعباس؛

تولید بیش از ۱۱۲ هزار و ۷۰۰ تن تختال در شرکت فولاد هرمزگان

مدیر عامل شرکت فولاد هرمزگان گفت: با افزایش بهره‌وری و استفاده بهینه از تجهیزات تولید تختال در آذر امسال به ۱۱۲ هزار و ۷۶۳ تن رسید.

به گزارش گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس؛ امیر مسعود هراتیان افزود: برای دستیابی به اهداف سالانه و رسیدن به ظرفیت اسمی شرکت، در کوره‌های قوس الکتریکی و ریخته‌گری مداوم این شرکت، رکورد ماهانه تولید تختال برای آذر امسال به ثبت رسید.

وی گفت: همچنین در این مدت میانگین تعداد سکوئنس از ۱۸ ذوب متوالی ریخته گری شده به ۱۸ و ۶ دهم ذوب افزایش یافته که در ثبت رکورد فوق تاثیر بسزایی دارد.

مدیر عامل شرکت فولاد هرمزگان با اشاره به دیگر دستاوردهای امسال شرکت فولاد هرمزگان ؛ تولید ۸۹۴ هزارو ۳۶۰ تن اسلب با افزایش ۴ و ۳دهم درصدی درمقایسه با پارسال ، صادرات بیش از ۹۵ هزار تن تختال با وجود شرایط نامناسب اقتصادی و رکورد بازار فولاد را از مهمترین درستاوردهای ۹ ماه امسال این شرکت برشمرد.

مدیر عامل شرکت فولاد هرمزگان تغییر و بروز رسانی روشها و دستور العمل های کاری و تعمیراتی، کنترل مؤثر و مداوم پروسه؛ کنترل توقفات و تعمیرات پیشگیرانه و برگزاری تعمیرات برنامه ریزی شده را از عوامل موثر افزایش تولید عنوان کرد.

شرکت فولادهرمزگان بعنوان پیشرفته ترین کارخانه فولادی کشور با ظرفیت تولید سالیانه و یک و نیم میلیون تن تختال، در ۱۳ کیلومتری غرب شهر بندرعباس و در مجاورت آبهای خلیج فارس قرار دارد.

انتهای پیام/س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.