سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هفته چهارم مسابقات لیگ برتر وزنه‌برداری

یاسین پیشرو و تلاش برای رسیدن به جایگاه نخست

رقابت‌‌های لیگ برتر وزنه‌برداری بزرگسالان کشور به میزبانی خوزستان برگزار خواهد شد.

 به گزارش خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان هفته چهارم مسابقات لیگ برتر وزنه‌برداری 6 و 7 دی برگزار می‌شود و یکی از تیم‌های حاضر در این مسابقات یاسین پیشرو است که تا هفته سوم نمایش خوبی از خود ارائه کرده است و در جدول بعد از نماینده اصفهان یعنی ذوب‌آهن قرار دارد وزنه‌برداران این تیم تلاش می‌کنند تا با عملکرد بهتری خود  را به جایگاه نخست این رقابت‌ها برسانند.

**محمدی: شرایط خوبی در تیم حاکم است

محمد صادق محمدی، مربی یاسین پیشرو در خصوص وضعیت تیم گفت: خوشبخت نه شرایط خوبی در تیم حاکم است و وزنه‌برداران تمرینات خود را ادامه می‌دهند و برای رقابت‌های فردا آماده هستیم.

وی تصریح کرد: برای تیم بهداد سلیمی که دوران مصدومیت خود را می‌گذراند و جابر بهروزی هم که سرماخورده و این هفته نمی‌تواند وزنه بزند.

محمدی تاکید کرد: با وجود وزنه‌برداران ملی‌پوش در صدد هستیم با عملکرد مطلوبی که تا پایان فصل به دست می‌آوریم جایگاه خود را تا رده بالاتر ارتقا دهیم.

**هاشمی: برای مسابقات فردا 80 درصد آماده‌ام

علی هاشمی در مورد شرایطش برای مسابقات هفته چهارم بیان کرد: بعد از مسابقات جهانی آمریکا اندکی خسته‌ام و  6،5ماهی که در اردوی آماده‌سازی تیم ملی بودم.

وی تصریح کرد: برای اینکه از نظر روحی آماده‌تر باشم باید برای برگزاری این رقابت‌ها یک مقدار فاصله می‌انداختند با این تفاصیل برای هفته چهارم 80 درصد آماده‌ام.

هاشمی عنوان کرد: تیم‌مان در جایگاه دوم مسابقات لیگ برتر قرار دارد و مهمترین هدفمان ایستادن در جایگاه نخست  می‌باشد.
هاشمی تاکید کرد: بعد از تغییر و تحولاتی  که در رده‌بندی مسابقات جهانی رخ داده است بنده از جایگاه هشتمی این رقابت‌ها به پنجمی بالا آمده‌ام.
وی دربخش دیگری از سخنانش گفت: توکلی مربی خوبی است و تمرینات منظم و منسجمی را برای وزنه‌برداران برگزار می‌کند.

**قلی‌زاده: هدفم رسیدن به تیم ملی است

محمد قلی‌زاده، عضو تیم یاسین پیشرو گفت: شرایط خوبی در تیم دارم و وزنه‌برداران تمرینات منظمی را دنبال می‌کنند و برای رقابت‌های فردا آماده می‌شوند.

وی تصریح کرد: تیم‌های حاضر در این مسابقات خیلی خوب کار می‌کنند ذوب‌آهن که در جایگاه نخست قرار دارد و یا تیم ملی حفاری  که در رده سوم با سایر رقبا می‌جنگد و یاسین نیز در رتبه دوم این مسابقات برای رسیدن به جایگاه بالاتر تلاش می‌کند.

وی در ادامه گفت: داوری‌ها هم تا ادامه بد نبوده است و مشکل خاصی نیست.

قلی‌زاده عنوان کرد: بیشتر وزنه‌برداران یاسین ملی‌پوش هستند و از بهترین‌‌های این ورزش هستند که هر کدام از آنها برای تیم می‌توانند امتیاز آوری کنند.

وی تاکید کرد: 13 سال است که وزنه‌برداری می‌کنم از این مدت 3 سال عضو تیم ملی نوجوانان و جوانان بودم و تلاش می‌کنم که به تیم ملی بزرگسالان دعوت شوم.

قلی‌زاده گفت: مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی 50 روز دیگر در شوشتر برگزار خواهد شد سعی می‌کنم با عملکرد خوب در این رقابت‌های  راه را برای رسیدن به تیم ملی هموار کنم.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.