سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مظلومی در نشست خبری پیش از بازی با سیاه جامگان:

شناخت خوبی از سیاه‌جامگان داریم

سرمربی تیم استقلال گفت: سه امتیاز این بازی بسیار حساس است و شناخت خوبی از سیاه جامگان داریم.

به گزارش خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از بازی مقابل سیاه‌جامگان در جمع خبرنگاران گفت: بازی ساده‌ای نداریم برخلاف همه که فکر می‌کنند سه امتیاز مقابل سیاه‌جامگان برای ما است، اینگونه نیست.

 وی گفت: شناخت خوبی از سیاه‌جامگان داریم و در تلاشیم با کسب سه امتیاز مسابقه از سایر رقبا در لیگ عقب نمانیم.  امیدوارم با حمایت هواداران و همراهی بازیکنان نخستین برد نیم‌فصل دوم را کسب کنیم.  سیاه‌جامگان نفرات خوبی در سه‌گانه دارد به طور حتم بازی دشواری خواهیم داشت.
 
وی درباره آلودگی هوای تهران و سلامتی بازیکنان گفت: سلامتی بازیکنان ارزشمند است ما در این هوا تمرین می‌کنیم و مجبوریم بازی کنیم.  باید به فکر هواداران و بازیکنان بود کاری از دست ما بر‌نمی‌آید.  بهتر است سازمان لیگ در این باره تصمیم بگیرد.
 
مظلومی درباره بازی وحید طالب‌لو گفت: وحید طالب‌لو تمرینات خوبی داشته و آمادگی خوبی برای حضور در مقابل تیم سیاه‌جامگان دارد.  در این مسابقه بهنام برزای را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم و چند بازیکن مصدوم داشتیم که خوشبختانه با تلاش کادر پزشکی به آمادگی رسیدند
 
وی درباره جذب بازیکنان خارجی در نیم‌فصل دوم گفت: در اولویت نخست سعی در جذب بازیکنان داخلی داریم که اگر بازیکنان داخلی مناسب نبود. با آنالیزور‌هایی که در اختیار داریم بازیکنان خارجی را با تست‌هایی که انجام می‌دهیم جذب می‌کنیم.
 
*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
برچسب ها: استقلال ، تهران ، طالب لو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.