سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاد حوزه علمیه قم:

19 دی جرقه‌ای برای پیروزی انقلاب اسلامی بود

استاد حوزه علمیه قم گفت: قیام خونین 19 دی سال 56 جرقه‌ای بود که از قم زده شد و در 22 بهمن سال بعد با پیروزی انقلاب به بار نشست.

به گزارش سرويس سياسي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، آیت‌الله سید محمد مهدی مدنی در مراسم بزرگداشت 19 دی در امامزاده جعفر شهید علیه السلام قم اظهار داشت: مردم مسلمان ایران به برکت همین قیام توانستند رژیم شرور و ظالم پهلوی را از کشور بیرون انداخته و امت حزب الله را برای همیشه بر این کشور حاکم کنند.
وی بیان داشت: به برکت این حاکمیت امروز حجاب و مراسم عزاداری امام حسین علیه السلام برقرار بوده و حوزه‌های علمیه با عزت و احترام به کار خود مشغولند و مشکلات کشور را حل می‌کنند و بدون تردید بهترین روش و مدل حکومتی را در این دنیای پر از فسق و فجور و نفاق اجرا به مرحله اجرا در می‌آورند.
فرمانده ستاد حفاظت از حضرت امام(ره) در دوران پیروزی انقلاب، ضمن هشدار به سران فتنه و مدعیان تقلب در انتخابات 88، از سه گروه خیانتکاران داخلی، آمریکا و منافقین به عنوان دشمنان و توطئه گران اصلی نظام اسلامی نام برد و حرکات آنان را محکوم کرد.
مدنی با هشدار نسبت به توطئه‌های آمریکا بر ضد نظام اسلامی، انفجارهای عراق و کشتار شیعیان و زوار مظلوم عتبات عالیات را محکوم کرد و از آن به عنوان سندی دیگر در دشمنی با مسلمین نام برد./ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.