سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فارس؛

بارش یک متری برف در سپیدان نیروهای امدادی را غافلگیر کرد

فرماندار سپیدان گفت: بارش برف در این شهرستان از روز گذشته آغازشده و همچنان ادامه دارد به نحوی که ارتفاع برف در برخی نقاط به بیش از ۱۰۰ سانتیمتر رسیده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از فارس ؛ بارش سنگین برف، مجموعه های شهرداری و اداره های  امدادی را غافلگیر کرده است و بازگشایی خیابان‌ ها و برف‌ روبی خیابان‌ ها به‌ کندی پیش می‌رود.

 همچنین تردد در خیابان‌های سطح شهر به سختی صورت می گیرد و تردد بدون زنجیر چرخ در جاده های برون شهری امکان‌پذیر نیست.

مشتاقی لاری فرماندار شهرستان سپیدان گفت: تمامی نیروهای امدادی و خدماتی در جاده‌ های شهرستان به حال آماده باش درآمده اند.

وی بابیان اینکه شدت بارش برف در جاده‌های استان بسیار زیاد است، اظهار داشت: از شب گذشته تاکنون نیروهای امدادی شامل( هلال‌احمر، راهداری، پلیس راهور، شهرداری) ساعت‌های پرکاری را برای امدادرسانی به مسافران طی کرده‌اند

وی افزود: هم‌ اکنون ارتفاع برف در  مرکز شهرتقریبا به 25 سانتی‌متر می رسد اما وضعیت در روستاها حاد است و تردد به برخی از روستاهای شهرستان سپیدان امکان‌پذیر نیست.

فرماندار سپیدان با اشاره به اینکه مسافران از سفر غیرضروری به این شهرستان خودداری کنند، تصریح کرد : هم‌اکنون تردد در جاده‌های این شهرستان به‌ سختی امکان‌پذیر است و مسافران این شهرستان باید با تجهیزات کامل وارد این شهرستان بشوند و در صورت سفر ضروری به زنجیر چرخ و وسایل ایمنی مجهز باشند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.