سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دایره قسمت بهنوش طباطبایی/احساس خوشتیپی سام درخشانی/سردار سلیمانی لب ساحل

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند.

بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از تصاویر و اخبار هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین را در اختیار کاربران قرار دهد.


بهنوش طباطبایی با انتشار عکسی هنری از سقف تالار وحدت در صفحه اینستاگرامی خود نوشت: در دايره قسمت ما نقطه تسليمم/لطف آنچه تو انديشي حكم آنچه تو فرمايي/ فكر خود و راي خود در عالم رندي نيست كفر است در اين مذهب خودبيني و خودرايي/ زين دايره مينا خونين جگرم مي ده/ تا حل كنم اين مشكل در ساغر مينايي (( عكس از سقف تالار وحدت گرفته شده))






پرویز پرستویی هنرمند محبوب که در اینستاگرام هم از محبوبیت ویژه ای برخوردار است با انتشار عکسی از کودکی خود نوشت: مادر دروغگو پسر هشت ساله‌ای مادرش فوت کرد و پدرش با زن دیگری ازدواج کرد. یک روز پدرش از او پرسید: «پسرم به نظرت فرق بین مادر اولی و مادر جدید چیست؟»
پسر با معصومیت جواب داد: «مادر اولی‌ام دروغگو بود اما مادر جدیدم راستگو است.» پدر با تعجب پرسید: «چطور؟»
پسر گفت: «قبلاً هر وقت من با شیطنت هایم مادرم را اذیت می‌کرم، مادرم می‌گفت اگر اذیتش کنم از غذا خبری نیست اما من به شیطنت ادامه می‌دادم. با این حال، وقت غذا مرا صدا می‌کرد و به من غذا می‌داد. 
ولی حالا هر وقت شیطنت کنم مادر جدیدم می‌گوید اگر از اذیت کردن دست برندارم به من غذا نمی‌دهد و الان دو روز است که من گرسنه‌ام.
بسلامتی تمام مادرها




حمید گودرزی که ایام نزدیک سال نو میلادی را در استرالیا به سر می برد عکسی در شب میلاد عیسی مسیح در این کشور را به اشتراک گذاشته است.






سام درخشانی احساس خوش تیپی کرده و با به اشتراک گذاشتن عکسی سلفی نوشت: همینطوری احساس خوشتیپی الکی.




شاهرخ استخری بازیگر سینما و تلویزیون که از زمانی که پدر شده در اکثر مواقع هواداران وی را به همراه دخترش پناه دیده اند عکسی را در هوای برفی در کنار پناه بدون شرح به اشتراک گذاشته است.




صفحه منتسب به سردار سلیمانی عکسی از وی در کنار حجت الاسلام شیرازی را به اشتراک گذاشته است.





مصطفی زمانی در صفحه شخصی اینستاگرام خود عکسی سلفی با گریم سریال شهرزاد در کنار حنا دختر ترانه علیدوستی به اشتراک گذاشته است.







سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال عکسی دسته جمعی در کنار هم تیمی ها و دوستان خود منتشر کرده است.





مهدی رحمتی دروازه بان تیم فوتبال استقلال شاکر از صعود این تیم صفحه اینستاگرامش را با به اشتراک گذاشتن عکسی از خود به روز کرده است.





مهراوه شریفی نیا که این روزها مشغول مرور خاطرات سریال کیمیا است عکس دیگری از پشت صحنه این سریال را به اشتراک گذاشت.






نگار جواهریان هم با انتشار پستی در اینستاگرام از فرارسیدن فصل زمستان ابراز خرسندی کرد.




انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۳:۴۶ ۱۰ شهريور ۱۳۹۷
پست مصطفی زمانی عالی بود
ناشناس
۰۸:۰۳ ۰۶ دی ۱۳۹۴
عالی بود