سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برخورداری: هدفی بالاتر از بحرین را پیش رو داریم

دروازه‌بان تیم ملی هندبال گفت: علاوه بر کسب نتیجه خوب در رقابت‌های آسیایی بحرین هدفی بالاتر پیش رو داریم آن هم صعود به المپیک ریو 2016 است.

سعید برخورداری دروازه‌بان تیم ملی هندبال کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: پس از کسب نتایج خوب قطر و عنوان نایب قهرمانی، این اولین اردو ملی‌پوشان هندبال برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی آسیا بحرین بود و هندبالیست‌ها پس از مدت‌ها دور هم جمع شدند. به جز مجتبی حیدرپور که از ناحیه دست آسیب دید و متأسقانه نتوانست کنار تیم باشد، در این اردو حضور داشتند و به تمرینات خوبی در کنار هم پرداختند.

وی افزود: تمرینات پرفشار و سختی را طی این مدت پشت سر گذاشتیم، امیدوارم در تورنمنت سخت لهستان و آلمان به آن سطح از آمادگی رسیده باشیم که بتوانیم مقابل آن تیم‌های خوب اروپایی حرفی برای گفتن داشته باشیم.

سنگربان تیم ملی کشورمان تصریح کرد: در این اردو تمرینات بدنی و آمادگی جسمانی خوبی پشت سر  گذاشتیم و به کارهای توپی، تکنیک‌ها و تاکتیک‌های هندبالی بیش از پیش پرداختیم.

وی در خصوص حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا بحرین گفت: همه بچه‌ها تلاش می‌کنند یکدل و همدل با روحیه‌ای بالا و خوب و بدون مصدومیت در مقابل تیم‌های آسیایی در بحرین، قدرت ایران را باری دیگر به نمایش بگذارند.

امیدوارم در این مسابقات نیز مانند قطر خوب عمل کرده و مسلماً جزو 5 تیم راه یافته به مسابقات جهانی فرانسه 2017 باشیم.

وی افزود: با توجه به قول مساعدت و حمایت‌های خوب فدراسیون، همه‌ی هندبالیست‌های تیم ملی مثل همیشه از جان و دل و با انگیزه بالا برای کشورمان خواهند جنگید و هدف ما فقط حضور در رقابت های آسیایی بحرین و کسب جواز در مسابقات فرانسه نیست، بلکه هدفی بالاتر از آن را داریم و آن صعود به مسابقات الپیک یورو 2016 است.

امیدوارم با پشت سر گذاشتن اردوهای خوب و تورنمنت‌های اروپایی تیم ملی هندبال کشورمان برای خانواده و جامعه هندبال افتخار بیافرینند.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

برچسب ها: هندبال ، تیم ملی ، المپیک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.