یک فروند هواپیمای ایرباس 310 شرکت هواپیمایی ماهانایر، در فرودگاه استانبول پس از برخورد با دیواره تاکسیوی، دچار مشکل شد.
به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، یک فروند هواپیمای ایرباس 310 شرکت هواپیمایی ماهانایر، در فرودگاه استانبول پس از برخورد با دیواره تاکسیوی، دچار مشکل شد.
من در نظر خودم این فرودگاه استانبول خفن ترین فرودگاه جهان است
ناشناس
۱۱:۴۷ ۱۵ دی ۱۳۹۴
خدارا شکر داخل اتوبوس کسی نبود
ناشناس
۲۱:۵۸ ۱۰ دی ۱۳۹۴
عالی
ناشناس
۰۴:۲۵ ۰۵ دی ۱۳۹۴
از مسافرای استانبول پول زیادی گرفتن اونا هم گفتن جبران می کنیم ، جبران کردن!
ناشناس
۱۷:۴۵ ۰۴ دی ۱۳۹۴
ابرومونو بردن احتمالا خواستن پیچ پلیسی بزنن ضایع شدن
ناشناس
۱۹:۵۶ ۰۳ دی ۱۳۹۴
ترمزدستی روبایدمحکمترمی کشید!
ناشناس
۱۸:۳۰ ۰۳ دی ۱۳۹۴
خیلی کنار پارک کرده طفلک دیگه
ناشناس
۱۶:۳۹ ۰۳ دی ۱۳۹۴
آبرومون رفت
ناشناس
۱۶:۲۹ ۰۳ دی ۱۳۹۴
لطفا کارشناسان نظر بدهند
روی باند فرودگاه هواپیماراچه عواملی هدایت می کنند؟
نقش برج کنترل در تاکسی وی تغییر پوزشین هواپیما تا فبل از پریدن(دویدن روی باند)چیست؟
ان افرادی که علایم شب نما دردست دارندوهواپیما را روی زمین هدایت می کنند کجا بودند؟
ماشین اسکورد که جلو هواپیما در لحظه نشست وبرخاست هواپیماراهدایت می کند کجاست؟
ایا نفض فنی کنترل هواپیما را از دست جناب کاپتن خارج کرد؟
شرکتهای هوایی هواپیمای غول پیکررا به خلبانهای ماهر که ساعت پروازمشخص وتجربه کافی دارند می دهند وبا وجود خلبان وکمک خلبان ومهندس پرواز وعوامل هدایت گر زمینی وبرج مراقبت ومسیر کاملامشخص وعلامت گذاری شده وشناخت خلبان ازفرودگاه درچندین پرواز قبلی عنصر اشتباه خلبان صفر وغیره ممکن است.
لطفاحقایق را به مردم بگویید ایا تنشهای بوجود امده بین ایران وترکیه بدلیل مسایل سوریه وعراق وداعش وحمایت ایران از روسیه در چالش ترکیه وروسیه درسرنگونی جنگنده روسی بی تاثیر بوده است؟
ایا یک جور انتقال جوی ازنوع کشورهای عربی که بارها در فرودگاهها عربستان برای حجاج و ورزشکاران کارشکنی کردند نیست؟
اگر حتی احتمال ان وجود داشته باشد وما باترکیه وارد یک جورجنگ سرد مثل عرستان شده ایم لطفا اموزشهای لازم را به افرادی که با ماشین واتوبوس وهواپیما وکشتی وکامیون وتریلی و غیره تردد می کنند بدهید تا شاهداینجور حوادث ناجوانمردانه نشویم واگر پیش بیاید تلفات جانی ومالی ان حداقل باشد.
ضمنا حق مقابله به مثل درصورت اثبات شیطنت های ترکیه باید محفوظ باشد.
روی باند فرودگاه هواپیماراچه عواملی هدایت می کنند؟
نقش برج کنترل در تاکسی وی تغییر پوزشین هواپیما تا فبل از پریدن(دویدن روی باند)چیست؟
ان افرادی که علایم شب نما دردست دارندوهواپیما را روی زمین هدایت می کنند کجا بودند؟
ماشین اسکورد که جلو هواپیما در لحظه نشست وبرخاست هواپیماراهدایت می کند کجاست؟
ایا نفض فنی کنترل هواپیما را از دست جناب کاپتن خارج کرد؟
شرکتهای هوایی هواپیمای غول پیکررا به خلبانهای ماهر که ساعت پروازمشخص وتجربه کافی دارند می دهند وبا وجود خلبان وکمک خلبان ومهندس پرواز وعوامل هدایت گر زمینی وبرج مراقبت ومسیر کاملامشخص وعلامت گذاری شده وشناخت خلبان ازفرودگاه درچندین پرواز قبلی عنصر اشتباه خلبان صفر وغیره ممکن است.
لطفاحقایق را به مردم بگویید ایا تنشهای بوجود امده بین ایران وترکیه بدلیل مسایل سوریه وعراق وداعش وحمایت ایران از روسیه در چالش ترکیه وروسیه درسرنگونی جنگنده روسی بی تاثیر بوده است؟
ایا یک جور انتقال جوی ازنوع کشورهای عربی که بارها در فرودگاهها عربستان برای حجاج و ورزشکاران کارشکنی کردند نیست؟
اگر حتی احتمال ان وجود داشته باشد وما باترکیه وارد یک جورجنگ سرد مثل عرستان شده ایم لطفا اموزشهای لازم را به افرادی که با ماشین واتوبوس وهواپیما وکشتی وکامیون وتریلی و غیره تردد می کنند بدهید تا شاهداینجور حوادث ناجوانمردانه نشویم واگر پیش بیاید تلفات جانی ومالی ان حداقل باشد.
ضمنا حق مقابله به مثل درصورت اثبات شیطنت های ترکیه باید محفوظ باشد.