سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون وزیر دادگستری:

قاچاق سالیانه 4 میلیارد دلار دارو و مکمل های دارویی

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی کشور از قاچاق سالیانه سه تا چهار میلیارد دلار دارو در کشور خبر داد.

جمشیدی رئیس سازمان تعزیرات حکومتی کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: امروز کارگروه مشترک بین مجلس شورای اسلامی، سازمان غذا و دارو و بهداشت، سازمان تعزیرات و نیروی انتظامی در خصوص کالای داروهای قاچاق تشکیل شد.

وی در ادامه افزود: داروهای قاچاق با توجه به آنکه سلامت مردم را به خطر انداخته اهمیت زیادی در بعد اقتصادی و سلامت مردم دارد، به همین دلیل مقرر شد در حیطه قوانین و مقررات کارگروه، کمیته‌ای را تشکیل دهند و در خصوص نواقص و مشکلات معاونت‌ها در مجلس این مشکلات حل شود.

 معاون وزیر دادگستری بیان کرد: در بحث برخورد به دلیل ورود زیاد داروهای قاچاق و عرضه در داروخانه، مراکز غیر مجاز و بازار به ویژه ناصر خسرو ضرورت دارد برخورد قاطع از طرف سازمان غذا و دارو، تعزیرات و مراجع نظارتی صورت گیرد.

جمشیدی با تاکید براینکه مقرر شده تا یک ماه آینده طرح جامعی آماده و اجرایی شود، تصریح کرد: انتظار می رود در اجرای قوانین و شیوه نظارتی، سازمان های متولی همکاری های لازم در برخورد با قاچاقچیان را اعمال کنند تا مردم شاهد کاهش قاچاق دارو باشند.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی کشور در پایان گفت: سالانه 3 تا 4 میلیارد دلار داورهای غیرمجاز و مکمل‌های دارویی به کشور قاچاق می شود و بیشتر این کالاها از مبدا کشور همسایه صورت می‌گیرد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.